וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר בוול סטריט הסתיים בירידות

ניר צליק

22.9.2010 / 22:27

יום המסחר בבורסה בניו יורק נגמר בירידות שערים על רקע החשש מכניסה לדפלציה. דאו ג'ונס איבד 0.2% מערכו, נאסד"ק החסיר 0.6% ו-S&P 500 נחלש ב-0.5%

המסחר בוול סטריט הסתיים בירידות שערים על רקע החשש מדיפלציה בארצות הברית. דאו ג'ונס ירד ב-0.2% ל-10,739 נקודות, נאסד"ק איבד 0.6% ל-2,329 נקודות ו-S&P 500 החסיר 0.5% ל-1,134 נקודות.

בשוק הסולידי, מחירי איגרות חוב לעשר שנים של ממשלת ארצות הברית עלו והתשואה עליהן ירדה ב-0.046% ל-2.55%.

בזירת המקרו, אמש החליט הבנק הפדרלי להותיר את הריבית בארה"ב ללא שינוי, ולא ביצע שינויים במדיניות המוניטרית. לפי ההצהרה שפירסם לאחר תום פגישת ועדת המדיניות המוניטרית של הבנק הפדרלי, מהנתונים הכלכליים שנאספו, נראה כי קצב ההתאוששות הכלכלית נבלם, והבנק הביע חשש מדפלציה אפשרית בארה"ב. להצהרתו, הוא נכון לבצע צעדים נוספים לתמיכה בכלכלה באם המצב יצריך זאת.

אדובי צנחה ב-19% על רקע תחזית מאכזבת. החברה צופה מכירות של 950 מיליון דולר עד מיליארד דולר ברבעון הרביעי - פחות מתחזית האנליסטים למכירות של 1.03 מיליארד דולר. החברה צופה רווח של 48-54 סנט למניה, לעומת תחזית האנליסטים לרווח של 53 סנט למניה. ברבעון השלישי רשמה החברה עלייה של 69% ברווח הנקי ל-230 מיליון דולר. הרווח המתואם עמד על 54 סנט למניה לעומת תחזית האנליסטים לרווח מתואם של 49 סנט. ההכנסות צמחו ב-42% ל-990 מיליון דולר לעומת הרבעון המקביל, לעומת תחזיות האנליסטים להכנסות של 985 מיליון דולר.

ריסרץ' אין מושן (RIM), יצרנית הבלקברי הקנדית, צפויה להשיק בשבוע הבא מחשב טאבלט חדש שיתחרה מול האייפד של אפל, כך דיווח "וול סטריט ג'ורנל" ביום שלישי. רבים ציפו לכניסתה של RIM לשוק מחשבי הטבאלט עם מוצר שיכונה בלק-פד. החברה רכשה באחרונה את כתובת האינטרנט www.blackpad.com, ובכך חיזקה את השמועות.

בלוקבסטר, לשעבר רשת ספריות הווידיאו הגדולה בעולם, עשויה להודיע על פשיטת רגל כבר בשעות הקרובות, לאחר שצברה חובות בהיקף של יותר מ-900 מיליון דולר, לפי דיווחים בארה"ב. לדברי מקור המקורב למצב, החברה צפויה להגיש בקשה להגנה מפני נושיה (צ'פטר 11) בימים הקרובים, ואולי כבר היום, דיווח העיתון "וול סטריט ג'ורנל", עם זאת, המקור הוסיף כי הסיכויים נוטים לכך שהחברה תגיש בקשה להגנה מפני פשיטת ביום שישי או בשבוע הבא. המניה איבדה 34.1% מערכה הערב.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully