וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיתונות הכלכלית מפרגנת לנגיד פישר

26.9.2010 / 13:15

מגזין "גלובל פייננס" העניק לנגיד בנק ישראל סטנלי פישר ציון מושלם זו השנה השנייה ברציפות. פישר זכה לכבוד לצד נגידים כמו ז'אן קלוד טרישה, נגיד הבנק המרכזי של אירופה ונגיד הבנק המרכזי של אוסטרליה, גלן סטיבנס

נגיד בנק ישראל, סטנלי פישר, הוא אחד מהבנקאים המרכזיים הטובים בעולם, כך על פי המגזין "גלובל פייננס", אשר העניק לפישר ולבנק ישראל ציון מושלם על תפקודם בשנה האחרונה.

המגזין, אשר מעניק מדי שנה ציונים בין a (הטוב ביותר) ל-f (הגרוע ביותר) ל-30 בנקים המרכזיים ברחבי העולם, ציין לצדו של פישר גם את ז'אן קלוד טרישה, נגיד הבנק המרכזי של אירופה ואת נגיד הבנק המרכזי של אוסטרליה, גלן סטיבנס. נגידים נוספים שזכו לציון "a" היו מהבנקים המרכזיים של מלזיה, דרום קוריאה, טייוואן וטורקיה. לבן ברננקי, יו"ר הבנק המרכזי של ארה"ב, העניק המגזין ציון c 75 הזהה לציון שקיבל בשנה שעברה.

זוהי השנה השנייה ברציפות שבה מוענק לפישר ציון מושלם ברשימה של "גלובל פייננס". לפני שנתיים קיבל פישר ציון 85 על תפקודו. הציונים של "גלובל פייננס" ניתנים על תפקודם של הבנקאים המרכזיים בתחומי ריסון האינפלציה, עמידה ביעדי הצמיחה, ואופן ניהול המדיניות המוניטרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully