וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיילים של החורף יתחילו כבר באוקטובר

עדי דברת מזריץ

27.9.2010 / 13:20

המזגן עובד בקניונים חזק מדי? עבור קניוני ישראל החורף כבר כאן ועמו המבצעים העונתיים, שייצאו לדרך בתחילת החודש. עם זאת, חלק מהרשתות יציעו הנחות חלקיות בלבד. "הרשתות השכילו להבין שאם לא נהיה פרגמטיים אנחנו נדשדש"

אף שהשרב עדיין שורר במחוזותינו, בקבוצת קניוני ישראל סבורים שהגיע המועד לשגר את יריית הפתיחה של מבצעי ההנחות על קולקציות ההלבשה לעונות הסתיו והחורף.

הקבוצה הודיעה שתקיים מבצע מכירות מרוכז ב-5-9 באוקטובר, שבמסגרתו יינתנו הנחות של 20%-30% על פריטי אופנת סתיו וחורף. "אנו מצפים ליותר ממיליון מבקרים בחמשת ימי הפעילות - גידול משמעותי במספר המבקרים בקניונים שלנו לעומת ימים רגילים", אמר יוסי צבי, מנכ"ל קבוצת קניוני ישראל.

במבצע ישתתפו רשתות אופנה שמפעילות סניפים בכל 17 הקניונים של הקבוצה, בהם הגרנד קניון בחיפה, הקניון הגדול בפתח תקוה ואחרים. על הרשתות המשתתפות במבצע נמנות פוקס, לי קופר, המשביר, גלי, דיוה, אלדו, אירוקה, אופטיקנה, גולברי, בלו בירד, ג'אמפ, ml, סליו ו-yoop.

כמה מרשתות האופנה המובילות כמו זארה, h&m וקסטרו, בחרו לא להשתתף במבצע. גם רשתות שהשתתפו בעבר במבצעים כאלה, כמו רנואר, הוניגמן ו-tnt, הודיעו שלא ייקחו חלק במבצע הקרוב.

מבדיקת themarker עולה כי כמה מרשתות האופנה המשתתפות במבצע לא יציעו הנחות על כל פריטי קולקציות הסתיו והחורף שלהן, אלא רק על חלקם. מנכ"ל רשת המשתתפת במבצע הסביר כי יציע הנחות רק על פריטי הסתיו: "אמכור את סחורת עונת המעבר, ואז, ב-1 בנובמבר אתחיל למכור את קולקציית החורף. לא יהיו מבצעים על סוודרים ומעילים".

לדברי סמנכ"ל השיווק של קניוני ישראל, אילנית גריוביץ, "נתח משמעותי של 50%-70% מהרשתות והחנויות פרטיות בחרו ללכת אתנו והן משתתפות במבצע. נכון שלא מדובר על סייל של כל הרשתות, או על כל הקולקציה של הרשתות המשתתפות אבל, לדוגמה, כשבפוקס נותנים לנו אישור שיציעו 20% הנחה על כל הג'ינסים, זו בשורה בשביל הלקוח ובשבילנו".

גריוביץ הסבירה את המועד המוקדם מהרגיל של המבצע: "אנחנו רוצים משהו שייתן דחיפה לתקופה לא פשוטה - הקיץ שלא נגמר והמכירות שצפויות לרדת בסוף החגים. היה דיאלוג ארוך עם הרשתות, כיוון שלבקש משהו כזה בתחילת עונה זה דבר לא טריוויאלי, ובסוף הן השכילו להבין שאם לא נהיה פרגמטיים אנחנו נדשדש".

במקביל, מקורות בסביבת קבוצת קניוני עזריאלי אמרו שבקבוצה לא מתכננים להקדים את מבצע הקניות המרוכז לחורף, שנערך בדרך כלל בנובמבר תחת השם "שוקינג סייל". עם זאת, הקבוצה תערוך ימי מבצע מרוכזים לחברי מועדון הלקוחות שלה, מולטי עזריאלי, ב-6-9 באוקטובר. במסגרת המבצע יינתנו לחברי המועדון הנחה של כ-25% על קולקציות הסתיו והחורף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully