וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירה במגדל בגני תקווה - 1.75 מיליון שקל

שלומית צור

27.9.2010 / 11:00

חברת לוינשטין תקים מגדל בן 19 קומות ו-71 דירות בגני תקווה. מנהלת השיווק בחברה: "מדובר ביישוב איכותי, לא עוד להיט נדל"ני חולף; זהו אזור שהזמן רק משביח אותו"

חברת לוינשטיין החלה בשיווק פרויקט מגורים חדש בגני תקווה, הכולל 71 דירות בבניין בן 19 קומות, הממוקם ברחוב דרך המלך בשכונת גנים החדשה. הקרקע נרכשה על ידי החברה בסוף השנה שעברה בעסקת קומבינציה. הפרויקט המתוכנן יכלול דירות בנות 4-7 חדרים, שמחיריהן יחלו ב-1.745 מיליון שקל ויגיעו עד ל-4 מיליון שקל לדירת פנטהאוס.

שרון בן צבי, מנהלת שיווק קבוצת לוינשטין, ציינה כי היישוב גני תקוה מושך אליו בשנים האחרונות אוכלוסייה חזקה: "מדובר ביישוב איכותי במיוחד, לא עוד להיט נדל"ני חולף, אלא אזור שהזמן רק מיטיב ומשביח אותו. גני תקוה הוא ישוב המשלב אופי כפרי וותיק יחד עם בנייה חדישה ומודרנית. רמת החינוך ביישוב נחשבת לגבוהות במיוחד. מקומו בצמוד ליישובים סביון, קריית אונו ופתח תקוה וקירבתו ליישובים כגון גבעתיים ורמת גן, מובילים אליו אוכלוסייה חזקה.

"בכלל, אזור זה, נהנה מאוד מדור המשך, אשר לא נטש את האזור ובחר לגור בסמוך להורים ולמשפחות, דבר המחזק את התחדשות והשתבחות האזור. היותו סמוך לאוניברסיטת בר אילן גם כן מוביל אליו קהל לקוחות משובח". הפרויקט תוכנן על ידי משרד שוהם אדריכלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully