וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבי הדרום נאבקים בתדמית הבעייתית

27.9.2010 / 12:30

אנשי הדרום מנסים לנפץ את התדמית שהוצמדה להם לאורך השנים ולהוכיח כי המקרר בירוחם, כמו בשאר ערי הדרום, כבר לא כל כך ריק. "דירות ומגרשים בנגב נחטפים כמו לחמניות חמות"

"תדמית או לא, דירות ומגרשים בנגב נחטפים כמו לחמניות חמות. יש ביקוש אדיר שעולה בהרבה על ההיצע. אני מאמין שאנו רצים כאן למרחקים ארוכים, וגם השינוי התדמיתי יבוא בעוד כמה שנים" - כך אמר אתמול אופיר פישר, סמנכ"ל הפיתוח של תנועת אור להתיישבות בנגב ובגליל בכנס "הקהל" שנערך במכללת ספיר, במסגרת פאנל בנושא תדמית הנגב בתקשורת. הכנס נערך כהכנה לכנס ישראל שדרות לחברה, שייערך ב-9 בנובמבר.

סיגל מורן, ראש המועצה האזורית בני שמעון, הציגה כדוגמה את קיבוץ בית קמה: "לפני שמונה שנים לא היו בקיבוץ צעירים. היום האוכלוסייה בו מגיעה לכ-1,000 איש ובית שם עולה קרוב ל-2 מיליון שקל".

"מערכות החדשות מעוניינות לשמוע רק דברים שליליים על הנגב", הדגיש שגיא בשן, לשעבר כתב חדשות ערוץ 2 בדרום. "תמיד כשמתפרסם דו"ח העוני יחפשו את המקרר הריק בירוחם, למרות שהיא כבר מזמן לא עיירת פיתוח, ולא יחפשו מקרר ריק ברמת גן. כשהייתי כתב, קיבלתי החלטה לא להעביר אייטמים שליליים על הנגב. מי שרוצה צהוב - שיחפש אותו בחבלי ארץ אחרים".

יועץ התקשורת משה דבי אמר בכנס כי "במשך שנים הורגלו תושבי הנגב לראות עצמם כנזקקים שצריכים כל הזמן לקבל, כי כך אמרו להם המנהיגים שלהם. היום הנגב עשה קפיצה גדולה ובהתאם לכך צריך לשנות את השפה. בשנים האחרונות יש בנגב תנופת עשייה ובנייה חסרות תקדים בהשוואה לאזורים אחרים בארץ, והגיע הזמן שגם התדמית של האזור תשתנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully