וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השף שגב משה מקים חברת מזון

עדי דברת מזריץ

28.9.2010 / 9:00

שגב משה הולך בעקבות השפים המפורסמים בעולם ועומל על הקמת חברת המזון "שף שגב". משה כבר פנה לכמה חברות מזון, בהן תנובה ושופרסל, כדי לבחון שיתופי פעולה אפשריים

השף שגב משה מקים חברת מזון בשם "שף שגב". ל-themarker נודע כי משה פנה לכמה חברות, בהן תנובה ושופרסל, נפגש עם אנשיהן והציג להם פרזנטציה עם מגוון מוצרים שפיתח ושבכוונתו לייצר ולמכור ברשתות השיווק. בין המוצרים שהציג היו פסטות, שימורים, בוטנים, מלפפונים וחמוצים.

את קו המוצרים פיתח משה בעצמו, בשונה מפיתוח של חברה שממתגת מוצר תחת שמו של שף, כפי שעשו רפי כהן בסדרת הסלטים של צבר וארז קומורובסקי לטבעול, שתיהן מקבוצת אסם. בעולם קיימים קווי מוצרים של שפים מפורסמים. למשל, קו המוצרים של השף ג'יימי אוליבר, השפים האמריקאים וולפגנג פק ופול פרודום והשף האיטלקי מריו באטלי.

משה ממנף את העובדה ששמו נהפך למותג בכמה אפיקים, ובשנה האחרונה הוא משמש פרזנטור של מוצרי אלקטרה שף של חברת אלקטרה מוצרי צריכה. "זה נמצא בשלבים ראשוניים", אמר משה ל-themarker. הוא הוסיף כי הוא עובד על הרעיון מזה שלוש שנים וטס הרבה למחקר בחו"ל. להערכתו, המוצרים תחת שמו יושקו רק בעוד כשנתיים. "מדובר בדבר שלא קיים בישראל. אני לא בא ושם את השם שלי על מוצרים של חברה קיימת, אלא מדובר בפיתוח עצמי. בסופו תהיה לי חברת מזון שמוכרת מוצרים על המדפים בסופרמרקט כמו כל חברת מזון אחרת".

לדברי משה, הוא נפגש עם חברות מזון גדולות כדי שאולי יחברו למטרות ייצור, ואולם "הצרכן ירכוש מוצר של 'שף שגב' ולא של חברה אחרת". הוא הוסיף כי הכוונה היא שהמוצרים לא יהיו מוצרי פרימיום יקרים. "יש לי מסעדה שמסעידה ידוענים מהילרי קלינטון עד סרקוזי. עם זאת, אני איש מהמניין וחושב שבסופרמרקט אין מקום לזיתים ב-100 שקל לקופסה, וזה גם לא מעניין אותי. הרעיון הוא למכור במחיר הכי טוב שאפשר. במסעדת שגב אקספרס, למשל, הצלחנו בעזרת הרבה אנשים להשיג את המטרה הזאת, וזה מה שאעשה גם עכשיו".

משה, 37, הספיק הרבה מאז סיים את לימודיו בבית הספר לבישול תדמור, והתמחה במסעדות רבות, בהן ריו דה קובה, ספגטים, אודאון ורוטשלידס. כיום הוא הבעלים של המסעדות שגב בהרצליה ושגב אקספרס ברמת החי"ל. לאחר שהנחה פינה קבועה בתוכנית "אודטה" קיבל תוכניות משל עצמו - "שגב בא לבשל" ו"שגב במטבח". הוא גם הוציא לאור את ספרי המתכונים "יומנו של שף" ו"שגב אקספרס".

משה הבהיר ל-themarker כי הוא לא מתכוון לעצור במוצרי מזון. "המטרה שלי היא להוסיף ממד חדש למדפים בסופרמרקט, החל במוצרי מזון ועד מוצרי ה'נון פוד' הכי גדולים. כל עוד אני אהיה בין החיים, המטרה היא לגעת בכמה שיותר דברים. כך למשל, חברתי לאלקטרה לכמה שנים, ובעזרת השם נעבוד יחד על מוצרים".

  • עוד באותו נושא:
  • שגב משה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully