וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרבן השתלטה על בניין משרדים של חברה בקשיים ב-45 מיליון דולר

מאת מיכאל רוכוורגר

29.9.2010 / 7:05

החברה רכשה מאחד הבנקים הגדולים בארה"ב הלוואות מובטחות במשכנתא בגין הבניין, שכבר היה בתהליך מימוש



>> חברת דרבן השקעות שבשליטת אליעזר פישמן, מנצלת הזדמנויות בשוק הנדל"ן האמריקאי: החברה דיווחה אתמול כי רכשה מאחד הבנקים הגדולים בארה"ב הלוואות מובטחות במשכנתא בגין בניין משרדים במנהטן שבניו יורק תמורת 44.5 מיליון דולר. הרכישה התבצעה באמצעות חברה בת זרה. יתרת הקרן של ההלוואה היא כ-67.5 מיליון דולר.

דרבן ציינה כי הבנק נמצא בהליכי מימוש המשכנתא על הנכס, שכחלק מהם מינה בית המשפט בניו יורק כונס נכסים זמני. לאחר השלמת הליך מימוש המשכנתא, תירשם דרבן כבעלת הנכס.



במועד חתימת ההסכם שילמה דרבן 5 מיליון דולר, והיתרה תשולם עם השלמת העסקה. בכוונת החברה לממן בשלב ראשון את העסקה ממקורותיה העצמיים ולבחון בשלב מאוחר יותר אפשרויות מימון חיצוניות.



הבניין הנרכש ממוקם באזור צ'לסי, הוא בן 12 קומות וקומת גג וכולל שטח להשכרה של כ-16,000 מ"ר. הבניין, שמסווג כ-class a נמצא בימים אלה בשיפוצים ושיעור התפוסה בו מסתכם ב-34%.



דרבן מציינת כי דמי השכירות המתקבלים מהשוכרים הנוכחיים בבניין מכסים את הוצאות הנכס ואת ההוצאות השוטפות. החברה מעריכה כי תידרש להשקיע כ-6 מיליון דולר נוספים בגין התאמות לדיירים שישכירו שטחים בנכס בעתיד ובגין עמלות תיווך.



מנכ"ל דרבן, יגאל לביא, אמר כי "שוק המשרדים במנהטן מתחמם, והנכס נמצא במיקום עם שיעורי תפוסה גבוהים. אנו צופים שהנכס יושכר במחירי שכירות שישקפו תשואה נאה על ההשקעה".



בימים אלה פועלת קבוצת פישמן להשלמת העסקה שבמסגרתה תמוזג דרבן לתוך כלכלית ירושלים ותיהפך לחברה פרטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully