וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הביטוח ליברטי מיוצ'ואל אייג'נסי תנסה לגייס 1.3 מיליארד דולר בהנפקה ראשונה לציבור

סוכנויות הידיעות

29.9.2010 / 13:57

תהיה זו ההנפקה הגדולה ביותר עד כה השנה בארה"ב; 3 חברות נוספות צפויות לצאת היום להנפקה



חברת הביטוח ליברטי מיוצ'ואל אייג'נסי תנסה היום לגייס 1.3 מיליארד דולר בהנפקה ראשונה לציבור - הגדולה ביותר עד כה השנה בארה"ב. החברה מציעה 64.3 מיליון מניות בטווח יעד של 20-18 דולר למניה, לפי מסמכים שהוגשו לרשות לני"ע. היום צפוי להיות היום העמוס ביותר בשוק ההנפקות הראשונות האמריקאי בחודשיים האחרונים, עם הנפקה צפוייה של 3 חברות נוספות בהיקף כולל של 426 מיליון דולר.



החתמיות המובילות בהנפקת ליברטי מיוצ'ואל אייג'נסי הן סיטי ובנק אוף אמריקה. החברה היא חברה בת של חברת הביטוח ליברטי מיוצ'ואל, ונחשבת למבטחת הרכוש וצד ג' השנייה בגודלה בארה"ב. הכנסות ההנפקה ישמשו להחזר חובות לחברה האם, שתחזיק בנתח שליטה בחברה. מכירות הפוליסות במגזר רשמו ברבעון השני עלייה ראשונה זה 13 רבעונים, והסתכמו ב-107.6 מיליארד דולר - עלייה של 1.3% לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה.



אמצע טווח היעד מעניק למניות ליברטי מיוצ'ואל אייג'נסי מחיר הגבוה פי 1.3 מהערך המאזני של החברה, לפי נתוני ipodesktop.com. מדובר במכפיל גבוה לעומת טראוולרס וחברות נוספות הנחשבות למתחרות של ליברטי.



ההנפקה הגדולה ביותר עד כה השנה היא של חברת האנרגיה אואזיס פטרוליאום, שגייסה 676 מיליון דולר. יצרנית המכוניות ג'נרל מוטורס צפויה לנסות לגייס 10-8 מיליארד דולר בנובמבר, לאחר יציאתה מתהליך פשיטת הרגל, על מנת להשיב את כספי החילוץ שקיבלה מממשלת ארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully