וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיש העשיר בסין: זונג צ'ינגהו, איל משקאות ששוויו כ-12 מיליארד דולר

רויטרס

29.9.2010 / 15:34

יו"ר BYD התדרדר מהמקום הראשון למקום ה-12 בעקבות קשייה של יצרנית המכוניות בראשה הוא עומד



איל המשקאות זונג צ'ינגהו עומד בראש רשימת עשירי אסיה, עם שווי המוערך ב-12 מיליארד דולר, לפי התוצאות החלקיות של סקר העשירים של הורון לשנת 2010, שהתפרסמו היום. זונג, יו"ר יצרנית המשקאות הגדולה בסין, ואהאהא, הדיח מהמקום הראשון את ואנג צ'ואנפו, יו"ר יצרנית המכוניות byd, שעמד בראש הרשימה בשנה שעברה. ואנג התדרדר למקום ה-23 ברשימה, עם הון המוערך ב-4.6 מיליארד דולר.



"בסין ככל הנראה מרוכז כיום מספר המיליארדרים הגדול בעולם, אמר רופרט הוגוורף, מייסד ומו"ל רשימת העשירים הורון. אנו כבר יודעים על 189 מיליארדרים בסין השנה, אך אפשר לומר בבטחה כי החמצנו כמחצית מהם, מה שמעיד על כ-400-500 מיליארדרים בסך הכל.



במקום השני נמצאת משפחת לי, הבעלים של חברת התרופות שנזן הפאלינק. במקום השלישי נמצאת ז'אנג יין, הבעלים של יצרנית מוצרי הנייר ניין דרגונס. במקום הרביעי נמצאת ליאנג ונגן מחברת סאני הבי אקוויפמנ. את המקום החמישי חולקים רובין לי, מייסד מנוע החיפוש הסיני באידו, ויאן בי, איל המשקאות והנדל"ן, עם שווי של 5.3 מיליארד דולר.



הרשימה המלאה, שתכלול 1,363 אנשים ששוויים האישי עולה על מיליארד יואן, תתפרסם בחודש הבא. חשיפת החמישייה הראשונה ברשימה מגיעה לקראת ארוחת הערב שיארחו מחר המיליארדרים האמריקאיים וורן באפט וביל גייטס, בניסיון לעודד את עשירי סין לתרום יותר למטרות צדקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully