וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב תערוך שימוע לג'ונסון אנד ג'ונסון בעקבות הורדות מיליוני תרופות מהמדפים

רויטרס

30.9.2010 / 10:34

הוועדה המפקחת של בית הנבחרים תתשאל את מנכ"ל החברה, אשר צפוי להגיד בתגובה: "החברה איכזבה את הציבור"



הורדות תרופות של ג'ונסון אנד ג'ונסון מהמדפים בארה"ב הסבו את תשומת ליבם של המחוקקים בארה"ב - אשר צפויים לתחקר את מנכ"ל החברה ובכיר ברשות הרגולטורית הבריאותית בארה"ב היום.



ג'ונסון אנד ג'ונסון הורידה מהמדפים בארה"ב מיליוני תרופות ללא מרשם שלהן פוטנציאל להיות מקולקלות, כמו טילנול לילדים ובנדריל. הורדת התרופות מהמדפים הובילה לכך שמפעל אחד נסגר ויישאר סגור עד לשנה הבאה. ההורדה גם עלולה להוביל לתביעות פליליות ואזרחיות נגד החברה.







הוועדה המפקחת של בית הנבחרים קראה לעריכת שימוע לאחר דיון בחודש מאי אשר לטענת חלק מהמשתתפים בו עורר שאלות וספקות. "במהלך החקירה העלו חלק מחברי הוועדה את החששות מפני כמה אי התאמות אשר דורשות תשומת לב", כך אמרו חברי הוועדה במזכר שפורסם לקראת השימוע.



מנכ"ל ג'ונסון אנד ג'ונסון, וויליאם וולדון, מתכנן להגיד בשימוע שהחברה איכזבה את הציבור, כך לפי תקצירים מהנאום אותו צפוי וולדון לשאת ואשר פורסמו אתמול. וולדון יכריז כי החברה תשקיע 100 מיליון דולר בשיפור מתקני החברה וכי לפחות מוצר אחד שהורד מהמדפים יושב בשבוע הבא.



בחודש אפריל הורידה ג'ונסון אנד ג'ונסון מהמדפים 40 תרופות לילדים וטף - דבר אשר השפיע על 135 מיליון בקבוקי תרופות - לאחר שמנהל המזון והתרופות בארה"ב (fda) חשד כי ציוד לא נקי טיפל בהן.



עדים נוספים בשימוע צפויים לכלול את ג'ושוע שרפשטיין - בכיר ב-fda וקולין גוגינס - מנהלת חטיבת מקניל של ג'ונסון אנד ג'ונסון, החטיבה שהורידה מהמדפים את תרופות הילדים והטף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully