וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברננקי: הרפורמה ברגולציה הפיננסית בארה"ב היתה חיונית למניעת משבר נוסף

סוכנויות הידיעות

30.9.2010 / 17:26

"הרפורמה סיפקה מענה לפגמים ברגולציה שהתגלו בעקבות המשבר הפיננסי", אמר יו"ר הבנק הפדרלי בסנאט



יו"ר הבנק הפדרלי, בן ברננקי, שיבח היום את הרפורמה ברגולציה הפיננסית בארה"ב שאושרה בחודש יולי, ואמר כי הרפורמה סיפקה מענה לפגמים בפיקוח שהתגלו בעקבות המשבר הפיננסי. ברננקי אמר את הדברים במסגרת עדותו בדיון של ועדת הבנקאות של הסנאט בנושא הרפורמה הרגולציה הפיננסית. ברננקי ציין עוד כי הבנק המרכזי מקיים שיתוף פעולה הדוק עם הרגולטורים האחרים בארה"ב, וכי הוא מחויב ליישום הרפורמה.



"בשנים שהובילו למשבר הפיננסי האחרון, המסגרת הרגולטורית הגלובלית לא הצליחה לעמוד בקצב השינויים שהתחוללו במערכת הפיננסית", אמר ברננקי בעדותו. יו"ר הבנק הפדרלי העריך כי מסגרת רגולציה כלל עולמית תגובש על סוף השנה. לדבריו, אימוץ אמנת באזל 3, אשר תחמיר את דרישות ההון והנזילות של הבנקים הגדולים, תסייע לצמצם את חומרתם והתרחשותם של משברים פיננסיים בעתיד.



ברננקי אמר עוד כי הבנק הפדרלי ממשיך לנקוט בצעדים להידוק הרגולציה על חברות הפיננסים שפעילותן שזורה לכל רוחב המערכת הפיננסית. "הפד והרגולטורים הפיננסים האחרים חייבים לפקח על מוסדות פיננסים ותשתיות חיוניות תוך שימת לב לא רק ליציבות של כל חברה בנפרד, אלא גם ליציבות המערכת הפיננסית כולה", אמר ברננקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully