וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולקסווגן מציגה את הדור השביעי של הפאסאט: בלימה אוטומטית במהירות שמתחת ל-30 קמ"ש

דניאל שמיל

30.9.2010 / 17:37

פטנט משעשע בדגם מאפשר לפתוח את תא המטען באמצעות רגל המועברת מתחת לפגוש, כאשר הידיים עמוסות בתיקים



רגע לפני תערוכת פאריס, פולקסווגן חושפת את הדור השביעי של הפאסאט, ואולי נכון יותר לקרוא לה דור 6.5. מכונית המנהלים המוכרת של פולקסווגן עברה מתיחת פנים יסודית, אך לא מדובר במכונית חדשה לגמרי: החזית והחלק האחורי שונו וקיבלו את תווי העיצוב החדשים של פולקסווגן וכעת המכונית מזכירה את הג'טה החדשה וכן את הפולו. עיצוב הפנים לא שונה מהותית, אך המחוונים הוחלפו והמראה רוענן במעט.



היצע המנועי הבנזין הוא כולו בטכנולגיית tsi, המשלבת מגדש טורבו עם הזרקת דלק ישירה. המנוע הבסיסי הוא בנפח 1.4 ליטר עם 122 כ"ס, מעליו מנוע 1.8 ליטר עם 160 כ"ס (המוצע גם בדגם היוצא), 2.0 ליטר עם 210 כ"ס וכן מנוע v6 בנפח 3.6 ליטר עם 300 כ"ס. בהיצע הדיזל - מנועים בהספק 105 עד 170 כ"ס. תיבות ההילוכים שיוצעו בשוק הישראלי יהיו רובוטיות כפולות מצמד (dsg) עם שבעה הילוכים. המכונית צפויה להגיע לישראל במהלך 2011.



בין החידושים הטכנולוגיים שמוטמעים בפאסאט יש גם מערכת הבולמת את המכונית באופן אוטומטי במהירות של מתחת ל-30 קמ"ש, כדי להפחית את חומרת הנזק אם התנגשות אינה נמנעת. פטנט משעשע יותר מאפשר לפתוח את תא המטען באמצעות רגל המועברת מתחת לפגוש, כאשר הידיים עמוסות בתיקים.













טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully