וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דיוויד אינטרקונטיננטל - המלון הטוב בארץ"

עירית רוזנבלום

3.10.2010 / 15:15

בכירי ענף התיירות והתעופה בעולם דרגו וקבעו: המלון המפורסם מת"א גבר על הקינג דיוויד בי-ם וזכה בתואר בית המלון הטוב בישראל ב-2010. מלון הנופש המוביל הוא מרידיאן ים המלח

בית המלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב נבחר כמלון הטוב בישראל לשנת 2010 על ידי בכירי ענף התיירות והתעופה בעולם. בטקס ה-World Travel Awards שהתקיים ביום שישי ה-1 באוקטובר באנטליה שבטורקיה, השתתפה צמרת תעשיית התיירות העולמית, שרי תיירות ובכירי העוסקים בתחום.

בשנה שעברה זכה במקום הראשון בית המלון קינג דיוויד בירושלים, ב-2008 מצודת דוד בירושלים ובשנים 2007-2005 היה זה הדיוויד אינטרקונטיננטל, שחזר עתה לראש הרשימה.

כמלון העסקים הטוב בישראל נבחר מלון קרלטון בתל אביב. הוא גבר על מלון קינג דיוויד שזכה בתואר בשנתיים האחרונות. קרלטון ת"א הינו מלון היוקרה היחיד בישראל הנמצא בבעלות פרטית של קבוצת משקיעים מחו"ל, ואינו נמנה על רשת בינלאומית. ניהול המלון נעשה ישירות על ידי הבעלים ומנכ"ל המלון, ג'ימי זוהר.

מלון הנופש המוביל בישראל, הוא לפי הדירוג, מלון מרידיאן ים המלח, מרשת פתאל. דווקא בעניין איזור הנופש המוביל, זז למדרגים קצת הגבול, שכן הם הכתירו את אזור המלונות טאבה הייטס שבסיני לאזור תיירות הנופש המוביל בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully