וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודו מתחדשת

גיא גרימלנד

4.10.2010 / 8:04

מודו תשיק בשבוע הבא דגם חדש של הטלפון הזעיר שלה, המבוסס על אנדרואיד, ונגן מוזיקה עם מסך מגע

מודו מתקרבת לקראת השקעת המכשירים שלה. לצד מכשיר מודו t, מכשיר הסלולר הזעיר בעולם שצפוי להתחבר לרשתות דור 3 ולאפשר גלישה באינטרנט, צפויה החברה להשיק במקביל מכשיר מודו w - טלפון סלולרי שאינו מתחבר לרשת הסלולרית אלא יכול להוציא שיחות באמצעות חיבור לנקודת wi-fi דרך תוכנת voip. המכשיר יכלול גם נגן מוסיקה, כך שבמובן מסוים ניתן לומר שמכשיר מודו w מזכיר את מכשיר האייפוד טאץ' של אפל.

עם זאת, מדובר במכשיר שמיועד קודם כל להוצאת שיחות בזול ורק לאחר מכן נגן מוסיקה. כלומר לא היתה כוונה כאן ליצור נגן מוסיקה שיתחרה באייפוד טאץ' של אפל או בנגני מוסיקה מתחרים. כפי שפורסם בחודשים האחרונים ב-themarker, במודו תכננו להשיק את המכשיר בחודש אוקטובר. בתחילת השבוע הבא צפויה החברה לערוך מסיבת עיתונאים ולהכריז באופן רשמי על שני המכשירים, מודו t ומודו w, בפני הקהל בישראל.

בפעם האחרונה שמודו השיקה את מכשיר המודו היא זכתה לביקורות קשות מלקוחות, בלוגרים ועיתונאים. נטען שהמכשיר בעלות הנוכחית לא יכול להתחרות מול מכשירי סלולר אחרים הקיימים בשוק. סלקום, עימה היתה אמורה מודו להשיק את המכשיר בישראל, החליטה לוותר. כיום נמכר מכשיר המודו ברשת באג. אחרים טענו שיהיה למודו קשה להילחם מול טרנד הטלפונים החכמים, שמסוגלים "לעשות הכל".

המודו יושק בישראל בתקופה שבה שוק הסלולר נחשב לאגרסיבי ותחרותי מאוד. האייפון 4 עשה לאחרונה עלייה וכבר נרשם בו מחסור; htc חוזרת לשוק הישראלי עם מכשיר ה-legend המבוסס על אנדרואיד (למודו יש גם מכשיר אנדרואיד בפיתוח). בנוסף מכשיר htc desire נחשב לאחד ממכשירי האנדרואיד הטובים שיצאו לאחרונה לשוק (למכשיר אין גרסה ישראלית לוקלית). למוטורולה יש את המיילסטון שנחשב "לרוצח אייפון". לסמסונג יש את מכשיר המגע - magic. נוקיה השיקה לאחרונה את ה-n8 שיגיע גם לישראל בשלב מסוים.

מדובר בתחרות לא קלה למודו, לא רק בישראל אלא גם בעולם. מודו מתכננת להיכנס עם מכשיר מודו t לראשונה גם במדינות מערביות, לאחר שאת מכשיר מודו הקודם מכרה בעיקר באסיה, מזרח אירופה ודרום אמריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully