וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות התערבות פישר: הדולר נחלש ב-0.5%

ואדים סבידרסקי

4.10.2010 / 16:25

בשעות הבוקר שוב רכש בנק ישראל עשרות מיליוני דולרים אך שער הדולר ממשיך לרדת בכחצי אחוז נוסף ל-3.628 שקלים. גם היורו נחלש באחוז דומה. הערכות: השקל ימשיך להתחזק

למרות התערבותו של בנק ישראל בשוק מטבע החוץ, המשיך הדולר להיחלש גם היום. הבוקר, רכש הבנק המרכזי עשרות מיליוני דולרים סביב רמת ה-3.633 שקלים. לאחר ההתערבות, חזר הדולר להיחלש מול המטבע המקומי - הוא איבד 0.46% ושערו היציג נקבע על 3.628 שקלים, היורו ירד ב-0.47% מול השקל ונסגר ברמה של 4.974 שקלים, בהתאם למגמה בעולם. בשוקי העולם מתחזק הדולר בשיעור חד של 0.53% לרמה של 1.371 דולר ליורו.

מרים שיינבלום, מנהלת חדר העסקות בבית ההשקעות פריקו, אמרה היום כי בזירת המט"ח העולמית יש כיום היקף מימושים גבוה של היורו, דבר אשר ממתן את היחלשותו של הדולר בעולם. לדבריה, בנק ישראל מפגין נוכחות אל מול הספקולנטים ומאותת כי יילחם לשמור את השקל ברמת 3.64 שקלים לדולר.

מאידך, משקיעים זרים ממשיכים להזרים הון לישראל על רקע חוסנו של המשק הישראלי ועליות השערים בשוק ההון. בהמשך לדבריו של הנגיד אתמול, אצל המשקיעים בזירת המט"ח המקומית יש קונצנזוס לפיו ריבית בנק ישראל תעלה בעוד כ-0.25% עד סוף השנה. מנגד, מעריכים רוב המשקיעים כי הריביות באירופה וארה"ב יישארו יציבו ולכן פער הריביות יתרחב ויוביל להתחזקות נוספת של השקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully