וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה עלה פרסום פרויקט הדגל של משפחת גינדי?

5.10.2010 / 15:00

מהשקת המתחם הגדול בהיכל התרבות ועד לפרסומות בכל פינה, קידום המכירות לפרויקט החדש של משפחת גינדי היה מראה יוצא דופן בנוף הנדל"ן המקומי. כעת מתבררות עלויות השיווק של הפרויקט השאפתני

גינדי השקעות, משה ויגאל גינדי והריבוע הכחול נדל"ן שכרו שטחים בהיכל התרבות בתל אביב לשיווק פרויקט השוק הסיטוני תמורת כמיליון שקל. לצורך קידום המכירות והשיווק לכל המתחם העמידו החברות תקציב שנתי בסך של כ-25 מיליון שקל. במסגרת המהלך השיווקי, שכרו החברות שטח של כ-3,000 מ"ר בהיכל, שיעמוד לרשותן למשך חודש.

מדובר בשיווק כולל של כ-800 דירות במתחם, מתוך 1800 דירות בסך הכל, כאשר בשלב זה החלו החברות בשיווק למקורבים ואנשי עסקים בלבד, ובשבוע הבא יפתח הפרויקט לציבור הרחב. נכון לעכשיו פועלות החברות לשיווק שלב א' של הפרויקט בסך של כ-400 דירות בהשקעה כוללת של מעל 10 מיליון שקל.

את ערב ההשקה לשיווק הדירות במתחם בחרו גינדי והריבוע הכחול לקיים בהיכל התרבות בעיר. ההחלטה גררה איתה קולות זועמים של חברי מועצה ותושבים. חלקם הפגינו בכניסה להיכל ונשאו שלטים עליהם נכתב בין השאר 'היכל התרבות גאה להציג תזמורת גינדי. המנצח: רון חולדאי' ו-'דיור בתל אביב, לא לעשירים בלבד. דיור בר השגה, עכשיו'.

"אנחנו עוקבים בדאגה אחר מיסחור מוסד התרבות בשיתוף עיריית תל אביב", מסרה בתגובה סגנית ראש העיר מיטל להבי. "בפרויקט השוק הסיטוני העירייה היא גם היזם, גם בעלת הקרקע וגם שותפה בהיכל התרבות - גם יד ימין וגם יד שמאל. הליך אישור הקצאת האולם אינו מוכר לי, לא עבר שום אינסטלציה בעירייה. דווקא משום שמדובר במתחם השוק הסיטוני, פרויקט שהעירייה היא בעלת עניין בו מכל הבחינות, יש לנהוג חומרה יתרה ולבדוק כיצד קרה שההיכל הוקצה לשימוש מסחרי פרטי".

"היכל התרבות הופך להיות אולם המכירות של חברת גינדי", הוסיפה חברת המועצה תמי זנדברג. "ההיכל נכבש ע"י מערכות מיזוג אויר וקייטרינג שהוקמו מסביבו, והקומה השנייה שלו הפכה לאתר מכירות. היכל התרבות הוא אייקון משמעותי, במיוחד באזור העיר הלבנה, ובימים אלה נמצא בדיון ציבורי על היקף השימור שלו. לא יכול להיות שייעשה בו שימוש כאחרון המרחבים המסחריים".

שיווק השוק הסיטוני בהיכל התרבות נעשה על שטח של כ-3000 מ"ר בקומה השנייה של ההיכל וכולל אמצעים חזותיים רבים. עיצוב מתחם השיווק נעשה באמצעות חברת הפרסום והמדיה סופרפוש פובליסיס, האחראית בין היתר על קידום מכירות באופן חוויתי וחזותי לרוכש. בהתאם, עוצב המתחם כמעין רחוב תל אביבי טיפוסי הכולל חדר מיצג, חנויות תל אביביות, הותקנה שדרת עצים, ספסלים ו"נסלל" שביל אופניים.

חברת סופרפוש פובליסיס, בבעלות פובליסיס העולמית, עוסקת בכל תחומי השיווק החוויתי. לדברי מנכ"ל החברה, משה בקסי "זו הפעם הראשונה בישראל בה חברת קידום מכירות מבצעת עבור חברת נדל"ן פעילות המגיעה מעולמות של מותגים גדולים בתחום הסלולר, לייף סטייל ופיננסים. כיום, כשאנשים קונים דירה הם מעדיפים לראות אותה, לחוש אותה ואת סביבת המגורים. באופן הזה עוצבו ההדמיות, סרטי התדמית והפרזנטציות, שחלקן נשענו על טכנולוגיות חדשניות שאומצו מחו"ל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully