וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרי אריסון מוכרת מניות בנק הפועלים

אתי אפללו

5.10.2010 / 19:20

הצלחותיו של בנק הפועלים בשוק ההון גורמות לשרי אריסון לממש נכסים: בעלת השליטה בבנק מציעה למכירה מניות בהיקף של 650 מיליון שקל. לאחר שהעסקה תצא לפועל תחזיק אריסון ב-23% מהבנק

בעלת השליטה בבנק הפועלים, שרי אריסון, מנצלת את העליות האחרונות במנית בנק הפועלים ומציעה למכירה מניות בהיקף של 650 מיליון שקל.

אריסון פנתה לבנק ההשקעות UBS לקבלת הצעת מחיר למניות, ו-UBS החל לעניין משקיעים זרים באפשרות לרכישתן בעסקות מחוץ לבורסה. כרגע עוד לא נסגר המחיר בו מוכן UBS לבצע את העסקה, אך ככל הנראה מדובר בעסקה שתתבצע בקרוב מאוד.

אריסון מחזיקה 25.7% ממניות הפועלים, את רובן באמצעות אריסון אחזקות ובאמצעות חברת מלח שבשליטתה. אריסון מציעה למכירה 2.5% ממניות בנק הפועלים, ולאחר ביצוע העסקה היא תיוותר עם אחזקה של 23.2% בבנק - כאשר לצורך השליטה בבנק היא זקוקה ל-20% מהמניות.

מנית הפועלים סיימה את יום המסחר שהיא נסחרת במחיר של 16.7 שקל. המניה עלתה ביותר מ-20% במהלך הרבעון השלישי של 2010, כאשר הבנק הציג תוצאות טובות ברבעון השני של 2010, עם רווח המשקף תשואה על ההון של 9.9%. בנק הפועלים נסחר היום על פי שווי של 22 מיליארד שקל, ומכפיל הון של 0.95.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully