וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היטלר מחפש נפט בראש העין

חן הלפרן

6.10.2010 / 11:00

המשקיעים בגבעות נאבקים על דעת הקהל מול התקשורת בדרך מקורית: גורם לא ברור העלה לאתר יוטיוב סרטון הומוריסטי בו מוצג הצורר הנאצי כמי שעומד מאחורי המתקפה התקשורתית נגד החברה

חזית נוספת למאבק של משקיעי גבעות - הפעם באינטרנט. מספר משקיעים העלו באתר הסרטונים "יוטיוב" סרטון קצר בו הם תוקפים את התקשורת בעזרת דמותו של לא אחר מהצורר הנאצי אדולף היטלר. המשקיעים השתמשו בסצינה מפורסמת מהסרט "הנפילה". עם זאת, מאחר והסרטון עבר על זכויות היוצרים של חברת סרטי קונסטנטין, שהפיקה את הסרט, הורד הסרטון מהאתר.

בדף המשתמש שהעלה את הסרטון, המכונה בפשטות givotolam, נכתב: "בעיית ההסברה של 'גבעות עולם' דומה לבעיית ההסברה של ישראל בפרשת המשט. כל מה שהגורם הרישמי יסביר לא יעזור לו. במצב כזה, סרטון קצר ביוטיוב יכול להיות יותר אפקטיבי מכל ההסברים הרשמיים, ודווקא האזרח הפשוט יכול להכריע את המערכה, אם יתגייס אליה". יוזמי הסרטון הוסיפו וביקשו מהצופים והמשקיעים להפיץ את הסרטון ככל שניתן תוך הבטחה כי אם יגיע ל-10 אלף צפיות, יופקו ויועלו סרטונים נוספים.

בסרטון השתמשו המשקיעים בקטע מהסרט "הנפילה", ששומש כבר לא פעם בצורה הומוריסטית והפך נודע ברחבי הרשת. בסרטונים נוהגים הגולשים להוסיף כתוביות המתרגמות באופן שונה את דבריו של היטלר, בסצינת הכעס המפורסמת מהסרט.

הפעם הפך היטלר לאיש הצללים העומד מאחורי גופי התקשורת ומנחה "לכסח אותם (חברת גבעות ח.ה) כל יום בלי רחמים עד הסוף בתקשורת - נשווק את זה כהונאה הגדולה במדינה".

  • עוד באותו נושא:
  • גבעות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully