וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סניפי הבינלאומי בצפון הארץ שובתים

חן הלפרן

7.10.2010 / 8:00

העיצומים בבינלאומי חוזרים: 20 הסניפים שמצפון לחדרה לא ייפתחו הבוקר לקהל בגלל הסכסוך המתמשך בין עובדי הבנק להנהלתו. "זה לא משא ומתן – זה ניסיון לא מוצלח להתיש אותנו"

פעילות סניפי הבנק הבינלאומי בצפון הארץ תושבת היום (חמישי) בשל עיצומי העובדים. מדובר בסך הכל כ-20 סניפים כולל סניף בנק פאג"י בחיפה. יצוין כי ארגון מורשי החתימה בבנק לא ישבות. יחד עם זאת, לא תתקיים קבלת קהל ודלתות הסניפים לא ייפתחו. ארגון עובדי הבנק בראשותו של חנוך ליבנה החליט כי מעתה בכל יום תתכנס נציגות מארגון העובדים אשר תחליט על המשך הצעדים. "מתוך תחושת אחריות שיש לנו כלפי לקוחות הבנק, החלטנו, בשלב זה, לבצע השבתה נקודתית", נמסר מארגון העובדים.

באשר למשא ומתן, טוענים עובדי הבנק כי ההנהלה הקשיחה עמדותיה בנושאים אחדים ובנושאים אחרים היא מסרבת לדון. "מאז שחזרנו לעבודה בחודש יולי, מתנהל משא ומתן לא ענייני, לא תכליתי שלא הביא אותנו לכל הסכמה שהיא. ההנהלה מעמידה תנאים מוקדמים ולא מוכנה לחשוף בפנינו נתונים הקשורים להפרות הסכמים", אמרו בוועד העובדים, "זה לא משא ומתן – זה ניסיון לא מוצלח להתיש אותנו".

"לא רואים את העובדים ממטר"

יו"ר ארגון עובדי הבנק הבינלאומי ובנק פאג"י, חנוך ליבנה, אמר כי "הנהלת הבנק סבורה בטעות כי לה המונופול על הצדק והחוכמה. במגדלי השן של הנהלת הבנק אין עומס בסניפים, אין הפרת הסכמים ואין טירוף מוחלט בכל נושא השיווק. הם פשוט מתכחשים למציאות". ליבנה טען כי מחודש ספטמבר אשתקד מתקיים מו"מ עם ההנהלה "שלא התקדם במילימטר".

"אין לנו ברירה אלא לחזור לצעדים ארגוניים והאחריות על כך היא בלעדית של הנהלת הבנק שלא רואה את העובדים ואת טובת הבנק ממטר", אמר ליבנה, "הם רואים כנראה רק את התוכנית לתגמול בכירים".

סכסוך העבודה בבנק פרץ בחודש מאי עקב טענות על לחץ בלתי אפשרי ובלתי סביר שמופעל על עובדי הבנק מצד ההנהלה. העובדים טענו כי מדיניות התגמולים בבנק מעוותת וכי ההנהלה מפרה באופן סדרתי הסכמים. לדברי העובדים, ההנהלה מנסה לפגוע בעבודה המאורגנת בבנק. כזכור, במהלך חודש יולי השביתו העובדים את כל עבודת הבנק למשך כשבועיים.

עדכון ראשון - 6.10 13:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully