וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תשובה הציף את הוועדה בנתונים מעוותים"

צבי זרחיה

6.10.2010 / 13:50

ח"כ כרמל שאמה דורש לערוך הצבעה חוזרת בסוגיית העלאת התמלוגים. לדבריו, "קולם של המצדדים בהעלאת התמלוגים לא נשמע אל מול תזמורת הלוביסטים, היועצים והח"כים המתודרכים"

ח"כ כרמל שאמה (ליכוד) דורש לקיים הצבעה חוזרת בועדת הכלכלה בהעלאת תמלוגי הגז. לדבריו, ההצעה שהתקבלה בהסתייגותו, החריגה העלאת התמלוגים על גילויים עתידיים דוגמת שדה "לוויתן".

שאמה קבל על כך שהצעת הסיכום חסרה כל התייחסות לאיומים של נציגים זרים דוגמת נובל אנרג'י שיפנו לבית הדין הבינלאומי אם יועלה שיעור התמלוגים. שאמה סבור ש"על הוועדה לגנות כל ניסיון להשפיע על נבחרי הציבור באמצעות לחץ חיצוני מסוג זה".

שאמה מבקש לזמן לדיון החוזר שורה של אנשי אקדמיה המצדדים בהעלאת התמלוגים. לדבריו, "לצערי קולם של המצדדים בהעלאת התמלוגים לא נשמע אל מול תזמורת הלוביסטים, יועצים יקרים וח"כים מתודרכים ומבושלים".

שאמה הוסיף כי "לא בכדי העז יצחק תשובה הבעלים של קבוצת דלק להרחיק לכת ולדרוש הפחתה של 50% בשיעור התמלוגים, כך שיגיע ל-6%, תוך שהוא ואנשיו מציפים את הוועדה בנתונים מעוותים שגרמו לי לחוש שגם נציגי המוסד לביטוח לאומי ומשרד הרווחה היו צריכים להשתתף בדיון".

מלשכתו של אקוניס טרם נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully