וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במיוחד ל-10.10.10: מבצע על מדרגות הרבנות

חן הלפרן

10.10.2010 / 9:00

יוזמה ברוכה או פנייה מבישה? במקום לשמוח עם המתחתנים ב-10.10.10, החליטו בחברת כרמית לפנות במבצע למתגרשים, אולם חלק מהם לא מרוצים מהחגיגה: "המבצע מבייש". בכרמית עונים: "רצינו להתייחס למי שנשאר מאחור ביום כזה"

בחברת "כרמית" חשבו שיהיה מתוק מצידם לציין את התאריך הייחודי המצוין היום, ה-10.10.10, שנחשב לנחשק במיוחד למתחתנים, ולפנות דווקא לאלו מאיתנו שעושים דרכם אל מחוץ למוסד הנישואים. המתגרשים עצמם לעומת זאת, או לפחות חלק מהם, ראו את היוזמה כחמוצה במיוחד.

בחברה חילקו בימים האחרונים עלונים פרסומיים על גבי רכבים בסביבת הרבנות הראשית בערים השנות, בהם הם מציעים לאלו שמפרקים את ברית הזוגיות בתאריך העגול לקבל ממתקים בחינם. "התאריך 10.10.10 הוא תאריך מיוחד", נכתב בעלון, "כמו בכל שנה, בתאריך מיוחד שכזה כולם הולכים לשריין את אולם החתונה, אבל לא כולנו. יש גם כאלו שב-10.10.10 דווקא מפרקים את החבילה".

אך האם ציבור המתגרשים עצמו מרוצה מהפנייה אליו בתקופה שבה הוא נאלץ לעבור דרך לא קלה? גולשת שפנתה למערכת וואלה! התלוננה על הפרסום "בתקווה שמישהו יעצור את המבצע המביש הזה כדי שאחרים לא יפגעו".

לדברי הגולשת, שביקשה להישאר בעילום שם, "גיליתי את הפלייר המבייש הזה על הרכב שלי בתל אביב, ליד הרבנות. אני במקרה בחורה שהולכת להתגרש בימים הקרובים ואותי ממש לא הצחיק מבצע שמעודד גירושים. לא חשבתי שאני מטרות למבצעים".

מחברת כרמית נמסר בתגובה כי "לא הייתה שום סיבה להעליב או לפגוע". לדברי החברה, "יש בעשור האחרון טרנד לקשר בין התאריכים העגולים מהסוג הזה לבין חתונות ורצינו לחשוב בכיוון ההפוך. יש אנשים שזה לא יום טוב עבורם ורצינו להתייחס אליהם ולצ'פר אותם". בכרמית הדגישו כי הם מעודדים חתונות ואף עשו בעבר יוזמה הפוכה הפונה לקהל המתחתנים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"כרמית": "רצינו לחשוב בכיוון ההפוך - לצ'פר"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully