וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר בוול סטריט ננעל בעליות שערים

ניר צליק

8.10.2010 / 22:55

יום המסחר האחרון בשבוע ננעל בעליות שערים. העליות הגיעו בעקבות הערכות כי הבנק הפרדלי ינקוט בצעדים נוספים לעידוד המשק. דאו ג'ונס עלה ב-0.5%, נאסד"ק התחזק ב-0.8%

המסחר בוול סטריט הסתיים בעליות שערים לאחר פתיחה מהוססת כתוצאה מנתוני תעסוקה גרועים מהצפוי. העליות חלו על רקע הערכות כי הבנק הפדרלי ינקוט בצעדים נוספים לעידוד המשק האמריקאי.

דאו ג'ונס התחזק ב-0.5% ל-11,007 נקודות, נאסד"ק עלה ב-0.8% ל-2,402 נקודות ו-S&P 500 הוסיף 0.6% ל-1,165 נקודות. בסיכום שבועי עלו דאו ג'ונס ו-S&P 500 ב-1.7% ונאסד"ק הוסיף 1.3%.

בשוק הסולידי, מחירי איגרות חוב לעשר שנים של ממשלת ארצות הברית עלו והתשואה עליהן ירדה ב-0.015% ל-2.38%.

בזירת המקרו, כלכלת ארה"ב השילה 95 אלף משרות בספטמבר, מספר גבוה מתחזיות האנליסטים, עקב פיטורים בממשל המקומי והעירוני, כך דיווח היום (שישי) משרד העבודה האמריקאי. האנליסטים בוול סטריט ציפו לירידה של 80 אלף במספר המובטלים. המגזר הפרטי הלא-חקלאי התרחב ב-65 אלף משרות, נמוך מתחזיות האנליסטים, שציפו לעלייה של 85 אלף משרות. שיעור האבטלה נותר ללא שינוי על 9.6%. כלכלנים ציפו כי שיעור האבטלה יעלה ל-9.7%.

בעקבות זאת, אמר ביל גרוס - מנהל פימקו, קרן האג"ח הגדולה בעולם - אמר היום כי נתוני התעסוקה מבשרים על כך שהבנק הפדרלי יגביר את קצב הרכישות של אג"ח ממשלתיות אמריקאיות כדי לתמוך בהתאוששות הכלכלה, דיווחה סוכנות הידיעות בלומברג. הבנק הפדרלי עשוי לרכוש אג"ח ממשלתיות אמריקאיות בקצב של 100 מיליארד דולר בחודש, או 1.2 טריליון דולר במהלך השנה הקרובה, במסגרת חידוש מדיניות הגדלת היצע הכסף, אמר גרוס בראיון לבלומברג. "הדבר המומלץ למשקיע לעשות, אם הוא קונה אג"ח ממשלתיות, הוא לקנות אג"ח לתקופות בינוניות של חמש, שש ושבע שנים", הוסיף גרוס

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully