וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעל השליטה במשאבי טבע: ישנתי בזמן הזינוק

יעל פטר

10.10.2010 / 10:45

בעל השליטה במשאבי טבע רועי סבג מסביר את העיכוב בדיווחי החברה לאחר שהמניה זינקה ב-64%. לדבריו, הפעילות החריגה "התחוללה כשישנתי ומיד כשהתעוררתי כינסתי את המנכ"ל"

איש העסקים הישראלי צרפתי, רועי סבג, המחזיק ב-41% מחברת משאבי טבע, הוציא הבוקר (יום א') מכתב לבורסה ובו הוא מסביר מדוע הוציאה החברה הודעת הסבר לבורסה רק יום לאחר שהמניה זינקה בעשרות אחוזים ובמחזורים חריגים.

לדברי סבג, הפעילות החריגה "התחוללה בזמן שישנתי כיוון שאני נמצא בצפון אמריקה. כשהתעוררתי הופתעתי לראות פעילות כה חריגה במניות. בתוך דקות ספורות מרגע שגיליתי זאת, יצרתי קשר עם ה-CFO והיועצים המשפטיים של החברה על מנת לוודא כי מיד נדווח לשוק את כל המידע במטרה לצמצם את פערי המידע בין המידע שנמסר לחברי דירקטוריון החברה לבין המידע המצוי בידי הציבור".

ביום רביעי שעבר זינקה מניית משאבי טבע ב-64% ובמחזור חריג של כ-3 מיליון שקל ללא הודעה, ורק לפנות בוקר הוציאה משאבי טבע הודעה לעיתונות בדבר בחינת רכישה של שני מכרות זהב, הודעה אשר הסבירה את הסערה שהתחוללה סביב המניה ביום שלפני כן.

"ביום 7 באוקטובר (יום ה'), שמנו לב למספר דיווחים בעיתונות בהם נרמז כי מידע פנימי הודלף לגבי משאבי טבע והוביל לפעילות המוגברת", אומר סבג במכתבו. ביום שקדם לכך, החברה קיימה דיון לא מחייב וקיבלה אסטרטגיה עסקית לביצוע עסקה במהלכה סבג ימכור זכויות לרכישת זהב לחברה. זו היתה ישיבה ראשונית ולא מחייבת, ולכן לא פירסמה החברה דיווח בנושא.

סבג מוסיף כי בעסקה הנבחנת הוא יקבל מניות שיוגבלו לתקופה ארוכה מזו הנדרשת על ידי החוק, וזו הוכחה לכך כי הוא אינו רק מדבר, אלא גם "שם את כספו" על כך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully