וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבוד לפישר: נגיד הבנק המרכזי של המזה"ת

מוטי בסוק

10.10.2010 / 12:00

המגזין המוערך "שווקים מתעוררים" בחר בנגיד בנק ישראל סטנלי פישר, כנגיד הבנק המרכזי של השנה באזור המזה"ת. לדברי המדרגים, "המדיניות המוניטרית שהנהיג פישר צפתה את העתיד"

נגיד בנק ישראל, פרופ' סטנלי פישר, קיבל אמש את פרס נגיד הבנק המרכזי של המזרח התיכון לשנה היוצאת של המגזין "שווקים מתעוררים" (Emerging Markets) בטקס חגיגי שנערך בוושינגטון. דבר הזכייה פורסם בגיליון האחרון של המגזין שהופץ ביום שבת בקרב באי כנס קרן המטבע הבינלאומית והבנק העולמי.

המגזין "שווקים מתעוררים" מתפרסם זה כ-20 שנה במפגשים השנתיים של קרן המטבע הבינלאומית, הבנק העולמי והבנקים האזוריים לפיתוח.

בכל שנה זה כעשור מכתיר המגזין את "נגיד הבנק המרכזי של השנה" ואת "שר האוצר של השנה" בחמישה אזורים מתעוררים - המזרח התיכון וצפון אפריקה, מזרח אירופה, אמריקה הלטינית, אסיה ואפריקה. השנה יזכו בפרסים, בין היתר, שרי האוצר של מרוקו והודו, נגיד הבנק המרכזי של ניגריה ונגידת הבנק המרכזי של מלזיה.

הפרס מוענק על סמך חוות הדעת של כלכלנים מובילים מהמגזרים הפרטי והציבורי, אנשי השקעות ואנליסטים. בשיקולי מתן הפרס לפישר צוין כי המדיניות המוניטרית שהנהיג צפתה את העתיד, הן בכניסה למשבר הכלכלי העולמי והן ביציאה ממנו, והיא דוגמה קלאסית למדיניות מוניטרית פרו-אקטיבית בשנים האחרונות שיכולה להיכנס לספרי הלימוד ולשמש מודל לנגידים אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully