וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל על תחלק סלולרים בחינם לנוסעים לחו"ל

אמיתי זיו

10.10.2010 / 13:37

נוסעי אל על הטסים לארה"ב ולאנגליה ייהנו מטלפון סלולרי מתנה לצמיתות. גם השיחות שהטסים יבצעו במכשיר יעלו מעט יחסית. "התעריפים יהיו זולים בכ-80% מהתעריפים של חברות הסלולר"

כפי שנחשף ב-themarker, אל על מתחילה לחלק לטסים איתה טלפונים סלולרים שישרתו את הנוסעים בזמן ביקורים בחו"ל במיזם ששמו el-al phone home. החל מהשבוע הנוכחי אל על תחלק 10,000 מכשירי טלפון סלולרים לטסים לארה"ב ולאנגליה.

הטלפון יינתן בחינם, במתנה ולצמיתות, והנוסעים ישלמו רק על שיחות שהם מבצעים בו. הלקוחות יקבלו את המכשיר עם שני מספרים, ישראלי לקבלת שיחות, וכן מספר מקומי (בהתאם ליעד). עלות דקת שיחה תעמוד על מחיר נמוך יחסית של 49 סנט לדקה, ומחיר הודעת טקסט בשירות הינו 25 סנט.

מאחורי המיזם באל על עומדת חברה ישראלית בשם פורום טל, וממנה נמסר: "חברת פורום טל וחברת התעופה אל על יוצאות בפרויקט משותף במסגרתו תחלק פורום טל 10,000 מכשירי טלפון ניידים, ללא תשלום, לנוסעי אל על לצפון אמריקה ואנגליה. הטלפון הנייד יוטען בשווה ערך של 10 דקות שיחה חינם ותעריפי השיחה באמצעותו יהיו זולים בכ-80% מהתעריפים אותן גובות חברות הסלולר. בנוסף יקבלו הנוסעים שווה ערך ל-60 דקות שיחה נוספות במתנה למימוש בנסיעתם הבאה".

המודל העסקי של פורום טל הוא ליצור הכנסה מתעבורת הדקות, וכן משירותים נוספים שתספק למכשירים הניידים כמו קופונים סלולרים. החברה עובדת מול חברות תעופה, מלונות, סוכניות נסיעות, חברות השכרת רכב ושאר גורמים בענף התיירות. חיוב הלקוח הוא באמצעות כרטיס אשראי והחשבונית תשלח לתיבת הדוא"ל.

פורום טל הינה חברה שלובה של חברת פורום מובייל, הנמצאת בתהליך של רישום למסחר בבורסה בארה"ב. לחברה מרכז פיתוח ברעננה המספק את הפיתרון הטכנולוגי וסניפים נוספים קיימים בניו-יורק, מיאמי, לאס וגאס, הקריביים, הונג קונג ולונדון.

  • עוד באותו נושא:
  • אל על

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully