וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי לוי: נמכור ביטוח בכל הסניפים

עדי דברת מזריץ ודניאל שמיל

11.10.2010 / 10:31

רשת השיווק רמי לוי תמכור ללקוחות העומדים בתור לקופה גם ביטוח. הרשת חברה לחברת הביטוח שלמה ותוך חודשיים תפרוס סוכני ביטוח בכל סניפיה ברחבי הארץ. "בכל פוליסה שיביאו לנו - נציע הנחה של 10%"

סניף רמי לוי שיווק השקמה במודיעין התחיל למכור ביום שלישי שעבר פוליסות ביטוח לרכב, לדירות, לתאונות אישיות ולמשכנתא. הביטוח נמכר בשיתוף שלמה חברה לביטוח, מקבוצת שלמה.

"בעוד שבועיים נמכור ביטוחים גם בסניפים ברמת גן ובירושלים, ובתוך חודשיים השירות יינתן בכל סניפי רמי לוי שיווק השקמה", אמר רמי לוי, בעלי הרשת, המפעילה 19 סניפים. כפי שעשה לא פעם ברשת השיווק שלו, לוי ינסה לשבור את המחירים בתחום הביטוח ולצאת בגימיק שימשוך את הציבור. "נהיה הכי זולים בתחום, גם יותר מחברות הביטוח הישיר. עבור כל פוליסת ביטוח שיביאו לנו, גם של ביטוח ישיר, נציע מחיר הנמוך ב-10% ואצלנו הלקוחות גם יקבלו סוכן ביטוח", מסר לוי.

בחודש הבא יפתח לוי במבצע מיוחד על הביטוח לחברי מועדון הלקוחות של הרשת. "עד עכשיו כבר נרשמו אלפי אנשים", מסר. "רשמנו אצלנו את האנשים ומעט לפני שיגמר תוקף הפוליסה שלהם ניצור עמם קשר והם יעברו אלינו".

סוכני ביטוח בתור לקופה

עוד הוסיף לוי כי אף ששיתוף הפעולה הוא עם שלמה חברה לביטוח, לא מן הנמנע כי יימכרו פוליסות ביטוח גם דרך חברות אחרות. "ההסכם הוא שנפתח סוכנות ביטוח משותפת ושנוכל ליצור קשר עם כל חברות הביטוח", אמר.

צביקה ליבושור, מנכ"ל שלמה חברה לביטוח, אמר: "הקמנו סוכנות ביטוח משותפת, והסוכנים יעמדו בתוך הסניפים. לקוחות טובים, נהגים מעל גיל 24 שלא תבעו את חברת הביטוח בשנה האחרונה, ייהנו מהנחה של 10% בפוליסה. עלות השיווק הנמוכה, ללא אחזקת משרדים וסוכנויות, מאפשרת לנו את ההנחות האלה".

כעת פונה לוי לפרויקט הבא - הקמת אתר למשלוחים דרך האינטרנט. "נשיק את האתר עד תחילת נובמבר", מסר לוי. "בחודשיים הראשונים יהיה מדובר בפיילוט מהסניף ברמת גן ללקוחות שהגדרנו כמשתתפים, ואז נוציא את זה לכל הצרכנים בישראל.

"המחירים יהיו המחירים של הרשת וכדמי משלוח נגבה רק את העלות שלו. בכוונתי להיכנס ולפעול בכל תחום שטוב ללקוחות שלי", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully