וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי מכתשים מתנגדים למכירה לסינים

חיים ביאור

11.10.2010 / 15:00

הפרסומים לפיהם אי.די.בי פתחה במו"מ למכירת מכתשים אגן לחברה סינית, גורמים לחששות בקרב עובדי החברה, המאיימים בשביתה. ההסתדרות: "יש להציג בפני העובדים את כל הסיכומים על מנת שאיש מהם לא ייפגע"

עובדי מכתשים אגן מאיימים בשביתה בעקבות הפרסומים לפיהם החברה האם, אי.די.בי פתחה במגעים לקראת אפשרות מכירת מכתשים אגן לידי החברה הסינית כמצ’יינה. יו"ר ההסתדרות במרחב הנגב, מאיר בביוף ויו"ר ההסתדרות במרחב אשדוד, חיים שייב, שיגרו היום מכתבים למנכ"ל מכתשים ארז ויגודמן וליו"ר החברה אברהם ביגר ובו "דרישה אולטימטיבית" לעצור את המשך התהליך של עסקת המכירה ולהפסיק את המגעים המתקיימים בעניין זה.

השניים דורשים שנציגי החברה ייפגשו עמם כדי להתחיל בדיונים שמטרתם להבטיח את זכויותיהם הכלכליות והפנסיוניות של 1,000 העובדים, מהם 650 מועסקים במפעל מכתשים בבאר שבע, 300 במפעל אגן באשדוד ועוד 50 במטה החברה באיירפורט סיטי.

"אנו דורשים שייפתחו בפנינו כל הספרים ויוצגו בפנינו הנתונים לפני שתיסגר העסקה עם הסינים וזאת במטרה שאף עובד לא ייפגע מהמהלך", אמר בביוף. לדבריו, אם הנהלת החברה תתעלם מהדרישה, תכריז ההסתדרות במרחב הנגב ובמרחב אשדוד על סכסוך עבודה שעשוי להביא לשביתה בתום 14 ימי "צינון" כחוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully