וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרושים עובדים: עלייה במספר המשרות הפנויות

חיים ביאור

11.10.2010 / 16:00

לפי משרד התמ"ת, עלה ברבעון השלישי של השנה מספר המשרות הפנויות במשק ב-8%. כמו כן, כמות המשרות שאויישו ברבעון היתה גבוהה ב-15,300 מכמות העובדים שנפלטו ממעגל העבודה

נתונים של משרד התמ"ת מצביעים על גידול בביקוש לעובדים חדשים במשק. מהנתונים המתפרסמים לקראת הכינוס בנושאי כלכלה וחברה שיקיים התמ"ת מחר, עולה כי שברבעון השלישי של 2010 עלה ב-8% מספר המשרות הפנויות במשק ל-54,900 משרות בממוצע יומי - לעומת 51 אלף משרות בממוצע יומי ברבעון השני.

לדברי בני פפרמן, מנהל מינהל מחקר וכלכלה במשרד התמ"ת, מספר המשרות הפנויות במשק גבוה מזה שהיה בשנת 2009, אך הוא עדיין נמוך משמעותית לעומת רמות הביקוש לעובדים בכל אחת מהשנים, 2008-2006.

מספר המשרות שאויישו על ידי עובדים ברבעון השלישי היה גבוה ב-15,300 לעומת מספר העובדים שנפלטו ממעגל העבודה (בשל פיטורים או התפטרות יזומה) וזאת, למרות שברבעון השלישי חלה עלייה במספר העובדים שפוטרו. עוד עולה מהנתונים, כי ציפיות המעסיקים ביחס להיקף כוח האדם שהם יגייסו, הן חיוביות והם צופים המשך השיפור בתקופה הקרובה בפעילות הכלכלית ובגיוס עובדים חדשים לעסקים. מנכ"ל משרד התמ"ת, שרון קדמי, אמר כי המגזר העסקי עדיין זהיר בעקבות המשבר הכלכלי שנותן אותותיו בארה"ב ובאירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully