וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדולר שוב נחלש - היציג מתחת ל-3.6 שקלים

ליאור זנו

11.10.2010 / 16:45

הדולר נחלש מול רוב מטבעות העולם וגם בישראל ממשיך נפילתו ושערו היציג נקבע על 3.59 שקלים. היורו לעומת זאת במגמת התחזקות, ושערו עלה ל-5.01 שקלים

הדולר נחלש היום קלות ב-0.056% ושערו היציג נקבע על 3.599 שקלים. זאת במקביל למגמת החלשותו מול רוב מטבעות העולם, כאשר הלילה צנח הדולר לשפל חדש מול המטבע היפני של מתחת ל-82 דולר לין. מנגד, התחזק היורו ב-0.164% ל-5.0163 שקלים.

במחלקת המחקר של FXCM כתבו היום כי "דו"ח התעסוקה הירוד שפורסם בארצות הברית ביום שישי הגביר את הציפייה בשווקים כי הבנק הפדרלי יודיע על חידוש תוכנית רכישת האג"ח. התבטאויותיהם היום של בכירים בבנק הפדרלי עשויים לשפוך אור על צעדיו הבאים של הבנק. חידוש רכישות האג"ח יגדיל את היצע הדולרים בשוק וישחק את ערכו של הדולר. כמו כן, עליות שערים בשוקי ההון גם כן יוסיפו לחץ על המטבע האמריקני".

ב-FXCM גם צופים להמשך השבוע כי נגיד בנק ישראל סטנלי פישר ימשיך להתערב במסחר. "רכישת הדולרים של בנק ישראל לא תוכל להטות את המגמה על פיה, אולם היא תמתן את קצב הפיחות. לראייה, השקל התחזק בחודש האחרון אל מול הדולר בשיעור נמוך יותר בהשוואה למטבעות אחרים בעולם".

אתמול אמר פישר, שנבחר לנגיד המצטיין בעולם על ידי הירחון הפיננסי Euromoney, בראיון ל-TheMarker כי הוא לא מוכן לשום עסקת חבילה עם האוצר שמטרתה לשמור שער חליפין אשר ימנע פגיעה ביצוא הישראלי. הנגיד אמר כי הוא מעוניין לשמור על כל הכלים העומדים לרשותו משום שהוא יכול להשתמש בהם מיידית, ואילו הממשלה לא מסוגלת להשתמש בכלים העומדים לרשותה מיידית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully