וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר בוול סטריט ננעל ביציבות

ואדים סבידרסקי

11.10.2010 / 22:33

בורסת ניו יורק סגרה את יומה הראשון בשבוע ביציבות בעקבות יום קולומבוס, המצוין בארה"ב, והמדדים המובילים נחתמו ללא שינוי. עקב החג לא התקיים מסחר באגרות חוב

המסחר בוול סטריט התנהל ביציבות בעקבות יום קולומבוס. המדדים המובילים נחתמו ללא שינוי: דאו ג’ונס נסגר ברמת 11,008 נקודות, נאסד"ק ב-2,402 נקודות ומדד S&P 500 ב-1,165 נקודות. המסחר באיגרות חוב לא התקיים עקב החג לכן תשואת אג"ח ממשלת ארה"ב ל-10 שנים נשארה על כנה ברמה של 2.39%.

בסיכום שבועי עלו דאו ג'ונס ו-S&P 500 ב-1.7% ונאסד"ק הוסיף 1.3%. בשוק הסולידי, מחירי איגרות חוב לעשר שנים של ממשלת ארצות הברית עלו והתשואה עליהן ירדה ב-0.015% ל-2.38%.

מקרו אמריקאי

בזירת המקרו האמריקאית תהיה רגיעה על רקע החג, ולקראת סוף השבוע יתגבר שטף הנתונים. עיקר תשומת לב המשקיעים תתרכז בדיווחים משוק התעסוקה המסרב להתאושש ונתוני הצריכה הפרטית בארה"ב, על פי מדד המחירים לצרכן ומכירות הרשתות הקמעוניות.

בסוף השבוע הקודם החלה עונת הדו"חות השלישית בארה"ב רשמית - וברגל ימין, לאחר שדיווחיה של ענקית האלומיניום, אלקואה, הרשימו את המשקיעים והקפיצו את המניה ב-6%. השבוע ידווחו על תוצאותיהן הכספיות חברות הענק אינטל (ביום שני לאחר סגירת המסחר), גוגל, ג'יי.פי מורגן צ'ייס וג'נרל אלקטריק.

יצרנית הנפט הימי הגדולה בסין, CNOOC, בבעלות ממשלתית, הסכימה לשלם 1.1 מיליארד דולר תמורת נתח מחברת צ'יזאפיק האמריקאית העוסקת בהפקת נפט וגז. זוהי עסקה ראשונה מסוגה של סין בארה"ב מאז כשלונה ב-2005 בניסיון הרכישה של יונוקל.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully