וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורו האינטרנט בישראל זכה באות היזם הגלובלי

13.10.2010 / 14:00

המרכז לחקר עסקים גלובליים העניק לאיש ההיי טק המוערך יוסי ורדי את אות היזם הגלובלי לשנת 2010. ורדי: ההיי-טק הישראלי ימשיך לתפקד היטב בזכות מעלותיו

יוסי ורדי קוטף עוד פרס. הפעם מדובר באות היזם הגלובלי 2010 של המרכז לחקר עסקים גלובליים. שלשום (ב') דיבר ורדי על מצבו של ההיי-טק הישראלי ואיך נראה עתידו במסגרת כנס שנתי שעסק בהקשר הגלובלי של טכנולוגיות מידע ומערכות מידע ישראליות.

הכנס עסק בהערכת היזמות והחדשנות הישראלית בתחום טכנולוגיות המידע. לצד ורדי הרצה גם מנהל מערכות מידע של טבע, גיל ים, שהציג דילמות מוחשיות מתוך ניסיונה של "טבע" לפרוש מערכת מידע גלובלי. כמו כן, הרצה בכנס פרופ' גדי אריאב, שהציג את התשתית התיאורטית של ניהול עסקים גלובליים.

ורדי העריך שהתכונות הבסיסיות שמאפיינות את אשכול ההיי-טק הישראלי - מחשבה מקורית, זריזות במעבר לשלב הניסוי בפועל ויכולת ליטול סיכוני פיתוח - אינן נשחקות ולכן יאפשרו לו להמשיך לתפקד היטב. ורדי נדרש לשאלת ה"נוקיה" הישראלית והסתייג מההערכה שחברת ענק ישראלית אכן הכרחית או אפילו מועילה לתעשיית ההיי-טק הישראלית. ורדי ציין ש"את החיבור ההכרחי של היכולות הישראליות לרשת היזמות הטכנולוגית הגלובלית מספקות חברות הענק הרב-לאומיות שנוכחות כאן".

  • עוד באותו נושא:
  • יוסי ורדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully