וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר בוול סטריט הסתיים בעליות

ניק צליק

13.10.2010 / 22:36

יום המסחר השלישי בבורסת ניו יורק ננעל בעליות שערים: דאו ג'ונס ו-S&P 500 הוסיפו שניהם 0.7% לערכם, ונאסד"ק התחזק באחוז

המסחר בוול סטריט הסתיים בעליות שערים על רקע דו"חות חיוביים של אינטל שפורסמו ביום שלישי בלילה והערכות כי הבנק הפדרלי ינקוט בצעדים נוספים לעידוד המשק האמריקאי.

דאו ג'ונס התחזק ב-0.7% ל-11,096 נקודות, נאסד"ק עלה ב-1% ל-2,441 נקודות ו-S&P 500 הוסיף 0.7% ל-1,178 נקודות.

בשוק הסולידי, מחירי איגרות חוב לעשר שנים של ממשלת ארצות הברית ירדו והתשואה עליהן עלתה ב-0.009% ל-2.43%.

בזירת המקרו, לא התפרסמו היום נתונים משמעותיים. אמש נודע כי בכירי הבנק הפדרלי הביעו נכונות ליישם תוכנית שנייה של הרחבה כמותית בארה"ב תוך זמן קצר, והתמקדו ברכישות של אג"ח ממשלתיות אמריקאיות והעלאת תחזיות האינפלציה כאמצעים לתמיכה בהתאוששות כלכלת ארה"ב, כך עלה מפרוטוקול ועדת השוק הפתוח של הבנק הפדרלי (FOMC) שהתקיימה בחודש שעבר ושפורסם.

דו"חות רבעוניים: אינטל וג'יי.פי מורגן מכים את התחזיות

בזירת הדו"חות, ג’יי.פי מורגן פירסם היום את דו"חות הרבעון. הבנק דיווח על עלייה של 23% ברווחיו הרבעוניים הודות לירידה בהיקף ההפרשות לכיסוי החובות המסופקים. ג'יי.פי מורגן - הבנק הראשון שמפרסם את דו"חותיו לרבעון השלישי - רשם רווח של 4.4 מיליארד דולר או 1.01 דולר למניה ברבעון השלישי לעומת רווח של 3.6 מיליארד דולר או 82 סנט למניה ברבעון המקביל בשנה שעברה. הרווח היה גבוה מתחזיות אנליסטים שצפו כי יעמוד על 88 סנט למניה.

ענקית השבבים האמריקאית אינטל רשמה ברבעון השלישי של השנה רווח נקי של 2.96 מיליארד דולר - זינוק של 59% לעומת רווח של 1.86 מיליארד דולר בתקופה המקבילה בשנה הקודמת. במונחי רווח למניה רשמה החברה רווח רבעוני של 52 סנט למניה - מעל לתחזיות האנליסטים לרווח של 50 סנט למניה. החברה רשמה הכנסות של 11.1 מיליארד דולר - צמיחה של 18% לעומת התקופה המקבילה בשנה הקודמת, ומעל לתחזית האנליסטים למכירות של 11 מיליארד דולר. במבט קדימה צופה אינטל הכנסות של 11.4 מיליארד דולר ברבעון הבא. האנליסטים ציפו כי היא תרשום מכירות של 11.3 מיליארד דולר ברבעון הרביעי.

שברון, ענקית הנפט האמריקאית, הודיעה כי רווחיה ברבעון השלישי עלולים להיות נמוכים מהרבעון השני בעקבות הירידה בייצור הנפט בארה"ב, העלייה בעלויות הקידוח והשפעות היחלשות הדולר. ייצור הנפט ומוצריו בארה"ב ביולי ואוגוסט ירד לממוצע של 692 אלף חביות ליום מממוצע של 708 אלף חביות ליום. ייצור הנפט מחוץ לארה"ב עלה ב-3,000 חביות ליום והסתכם ב-2.041 מיליון חביות ליום.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully