וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העבודה עברה להודו - הישראלים פוטרו

ניר צליק

14.10.2010 / 13:30

חברת אינקרדימייל תפטר כ-20 מתוך 110 עובדיה בישראל בשל העברת פעילות ה-QA שלה במיקור חוץ להודו. זוהי פעילותו הראשונה של המנכ"ל החדש ג'וזף מנדלבאום

אינקרדימייל, ספקית תוכנת הדואר הבידורי, חתמה על הסכם למיקור חוץ של פעילות אבטחת איכות עם חברת ThinkFuture Technologies מהודו. החברה תפטר כ-20 עובדים בישראל, על רקע העברת פעילות אבטחת האיכות למיקור חוץ, ומיקוד מחדש של התמיכה הניתנת למשתמשי התוכנה.

יובל חמודות, CEO של חברת אינקרדימייל, אמר כי: "אנו מאמינים כי שינוי זה יאפשר לנו לפנות משאבים ולהתמקד בפעילויות פיתוח מוצרים חדשים ושיווקם, תוך שימת דגש בשיפור חוויית המשתמש, על מנת ליצור בסיס להמשך צמיחה. אינקרדימייל מעריכה מאוד את אנשי המקצוע מהם תיפרד, ונוכח הביקוש לאנשי אבטחת איכות אנו מאמינים כי הם ייקלטו במהירות בחברות אחרות, עם המלצות חמות מאיתנו".

לפני שלושה חודשים מונה לחברה מנכ"ל חדש, ג'וזף מנדלבאום, שהחליף את עופר אדלר, ששימש כמנכ"ל החברה כשנתיים וחצי והיה אחד משני מקימיה. אחת הפעולות הראשונות של מנדלבאום היא העברת פעילות זו למיקור חוץ, כאשר מנכ"ל TFT אמר כי "אני שמח על ההזדמנות לעבוד שוב עם ג'וזף מנדלבאום, והפעם בתפקידו החדש כמנכ"ל חברת אינקרדימייל ולצרף את חברת אינקרדימייל לשורת לקוחותינו האיכותיים ברחבי העולם".

אינקרדימייל, שנוסדה בידי בני הדודים ירון ועופר אדלר בשנת 99', החלה את דרכה כחברה לפיתוח ושיווק תוכנת דואר אלקטרוני בידורית, שהינו גם מוצר הדגל של החברה, ועשתה בתחילה את עיקר הכנסותיה מגרסאות פרימיום של אותו מוצר.

מאוחר יותר השתנה מודל ההכנסות של החברה, כאשר החברה עברה להתבסס על הכנסות משותפי פרסום. אינקרדימייל עושה שימוש במערכת ה-Adsense של גוגל, המאפשרת לה לקבל חלק מההכנסות המגיעות מכניסת משתמשי האתרים של אינקרדימייל לקישורים הממומנים של גוגל. אלה מתקבלים כתוצאה מחיפוש הנעשה באמצעות מנוע החיפוש של גוגל המופעל מהאתרים של אינקרדימייל החל מסוף שנת 2006.

כ-70%-75% מהכנסותיה של אינקרדימייל מגיעות מתוכנית זו של גוגל, אלא שלפני מספר חודשים הודיעה החברה כי גוגל מתעתדת לבצע שינויים בתוכנית שותפי הפרסום. הודעה זו הובילה לפגיעה במחיר המניה של אינקרדימייל, על רקע אי הוודאות בנוגע לקשר העתידי בין גוגל לאינקרדימייל.

את הרבעון השני סיימה החברה עם הכנסות של 7.2 מיליון דולר, עלייה של 7% לעומת הכנסות של 6.7 מיליון דולר ברבעון המקביל. בשורה התחתונה, רשמה החברה רווח נקי של 2.3 מיליון דולר או 23 סנט למניה לעומת רווח נקי של 2.4 מיליון דולר או 26 סנט למניה ברבעון המקביל. ב-12 החודשים האחרונים איבדה המניה כ-15% והיא נסחרת במחיר של 6 דולרים, המשקף לחברה שווי של כ-58 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully