וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מט"ח בצלילה: הדולר עומד על 3.56 שקלים

יעל פטר וליאור זנו

15.10.2010 / 14:01

הדולר ממשיך להיחלש מול השקל: המטבע האמריקאי משיל עוד 0.3% בפתח סוף השבוע ושערו היציג נקבע על רמה של 3.569 שקלים. גם היורו ירד ב-0.3% ושערו היציג נקבע על 5.03 שקלים

הדולר נחלש היום ב-0.3% ושערו היציג נקבע על רמה של 3.569 שקלים, בהתאם למגמה העולמית של השבועות האחרונים. היורו נחלש ב-0.3% ושערו היציג נקבע על רמה של 5.033 שקלים.

בבנק לאומי מעריכים כי "הדולר ימשיך בתקופה הקרובה להתנהג מול השקל בדומה למגמת המסחר בעולם. הדולר צפוי להמשיך ולהיחלש בעולם בטווח הקצר, בעקבות הציפיות לצעדי הרחבה מוניטרית במשק האמריקאי. במידה שעונת הדו"חות לרבעון השלישי במשק האמריקאי שנפתחה בסוף השבוע שעבר תפתיע לטובה, הדבר יתרום לעלייה בתיאבון לסיכון ולהסטת השקעות מהדולר, ויתרום אף הוא לחולשת המטבע האמריקאי".

בבנק הפועלים צופים כי "השקל יסחר בתקופה הקרובה בהשפעת ההתפתחויות במסחר בדולר ובשוקי המניות בעולם. כמו כן, יושפע השקל מגורמים מקומיים מנוגדים. מחד, הגורם העיקרי התומך בהיחלשות השקל הוא רכישות נוספות של דולרים על ידי בנק ישראל. מאידך, בין הגורמים התומכים בהתחזקות השקל ניתן למנות את הכלכלה היציבה בישראל והציפיות להעלאות ריבית נוספות על ידי בנק ישראל (אם כי בקצב מתון) ובעקבותיהן, הרחבת הפער בין הריבית השקלית לריבית הדולרית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully