וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרים פיירברג בונה על הנדל"ן בנתניה

שולמית צור

16.10.2010 / 8:45

בנייתה של שכונה חדשה וגדולה בנתניה פתחה לראש העיר את התיאבון. פיירברג רואה כיצד תוך 15 שנים יגורו בעיר 350 אלף תושבים "על שטח שהוא מחצית מראשל"צ". מחירי הדירות, עם זאת, פחות מפריעים לה: "צעירים לא חייבים לקנות דירה חדשה"

השבוע התקיים בנתניה אירוע המציין את תחילת השיווק של שכונת אגמים שצפויה להיבנות בעיר. באירוע השתתפו יזמים הבונים במקום וכן ראש העירייה מרים פיירברג, שהתייחסה לבנייה בעיר.

איך את רואה את שכונת אגמים?

"מדובר בפרויקט אטרקטיבי בשל המיקום המיוחד שלו בסמיכות לים ולשמורות טבע. במתחם ייבנו 2,500 יחידות דיור. ממזרח לפרויקט יהיו מבני ציבור, חברות היי-טק והיכל ספורט, כאשר כביש רחב יפריד בין מבנים אלה לבנייני המגורים. הפרויקט נושק לפארק אגם החורף שיוקמו בו מתקני משחקים, מיני גולף וספורטק.

"למעשה קיים רצף של שמורות טבע שנחבר ביניהן על ידי גשר להולכי רגל ושבילי אופניים. השכונה תחובר גם לשכונת עיר ימים היוקרתית - תושבי עיר ימים יוכלו ליהנות מפארק החורף שנמצא בשכונת אגמים, ותושבי אגמים יוכלו ליהנות מקניון עיר ימים שנמצא בשכונת עיר ימים".

בעיר ימים יש 4,000 יחידות דיור, באגמים 2,500 ובקרית השרון 7,000 יחידות. זאת בנוסף לשכונות כמו נת 542 ונת 600 שכוללות למעלה מ-4,000 יחידות דיור.

את לא חוששת מהצפת העיר בדירות?

"לא כי הן משווקות בהדרגה. הביקוש לנתניה כל כך גבוה שאין חשש שיישארו דירות ריקות. עובדה שבקרית השרון, למשל, אני שומעת על משפחות שרוצות להגדיל את שטח הדירה ומחפשות דירה גדולה יותר בתוך השכונה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הביקוש לנתניה כל כך גבוה שאין חשש שיישארו דירות ריקות". מראה שכונת אגמים העתידית בצפון נתניה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמה תושבים ייתוספו לעיר?

"בנתניה יש היום 205 אלף תושבים והצפי הוא שבעוד 15 שנה יתגוררו בעיר 350 אלף תושבים על שטח שהוא מחצית מראשון לציון ומחצית מחדרה".

את לא מוטרדת מהעלייה במחירי הדירות?

"יש כמות עצומה של דירות קטנות במרכז העיר בבניינים ישנים יותר וזוגות צעירים יכולים להתחיל בדירות כאלה ולהתקדם בהמשך. צעירים לא חייבים לקנות דירה חדשה".

שכונת אגמים לא תיפגע מהתחרות עם עיר ימים?

"זו לא באמת תחרות, כי לכל שכונה יש מאפיינים משלה: עיר ימים קצת יותר קרובה לים ולכן קצת יותר יקרה. אך יש אנשים שיעדיפו לגור ליד פארק בשכונת אגמים ולא ליד ים. יש ביקוש עצום לאזור ולכן לא יהיה קשה לשווק שם דירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully