וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משקיעים פרטיים רכשו בניין משרדים בבני ברק

שלומית צור

19.10.2010 / 19:45

"תחום המגורים הפך להיות פחות רלוונטי" - כך אומר מוביל קבוצת המשקיעים הפרטיים שרכשו את בניין המשרדים הסמוך למגדלי בסר בבני ברק עבור 7 מיליון שקל. בתוכנית המשקיעים להשכיר את השטח על פי החדרים ולא לפי מ"ר

קבוצת משקיעים פרטית אותה גיבש היזם איתי כץ, רכשה בניין משרדים ברחוב הירקון בבני ברק ב-7 מיליון שקל. הבניין, שנרכש מחברת אשבן, ממוקם בסמוך למגדלי בסר וכולל 2 קומות בנוסף לקומת גג ו-8 חניות בשטח כולל של 2,000 מ"ר. מחיר השכרת השטחים ייקבע על פי חדרים ולא מטרים.

לדברי כץ, שהוביל את קבוצת המשקיעים, "אם עד היום הטרנד הבולט בענף הנדל"ן היה קבוצות הרכישה לדיור פרטי - לאחרונה חל שינוי במגמה ויותר משקיעים פרטיים בוחרים להשקיע במסגרת קבוצות משקיעים לנדל"ן מסחרי, כאשר תחום המגורים הפך להיות פחות רלוונטי".

בחודש אוגוסט פירסם TheMarker כי אזור התעשייה בבני ברק עומד לצמוח לגובה כאשר מספר חברות השלימו בניית מגדלי משרדים כגון מגדל הקונקורד של אפריקה ישראל ומגדלי בסר של קבוצת בסר. בנוסף לכך מתוכננים מספר רב של מגדלים במתחם בין היתר מגדל משרדים בן 60 קומות של חברת נהור במקום מוסך דן לשעבר, ומגדל צ'מפיון מוטורס שיכלול 40 קומות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully