וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה מתקציב המדינה מופנה לאולמרט וקצב?

צבי זרחיה

20.10.2010 / 10:00

יש חיים אחרי הקדנציה: עיון בתקציב המדינה מגלה את חלוקת הכספים בין לשכות השרים, ראשי הממשלה בעבר ונשיאי המדינה לאורך השנים. משה קצב עולה למדינה, למשל, 1.8 מיליון שקל, לשכתו ראש הממשלה לשעבר אולמרט, תעלה 3.5 מיליון שקלים

עיון בספרי התקציב לשנים 2011-2012, שהוגשו אתמול לכנסת, מגלה את עלותם של נציגי הציבור ומשרדיהם בהווה ובעבר.

משכן הנשיא

תקציבו הכולל של משכן הנשיא, שבו מועסקים 70 עובדים, הוא 41.7 מיליון שקל. תקציב הטיסות של הנשיא שמעון פרס יגיע ל-4.5 מיליון שקל, ובכנסת מעריכים כי גובה התקציב עשוי לגדול במהלך השנה הבאה, כפי שקרה בעבר.

הממשלה

בתקציב המדינה מוקצה סכום של 110.58 מיליון שקל לצורך תקציב השכר והאבטחה של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ומספר השרים הרב (29) שבממשלתו. סכום זה כולל תקציב שכר ותנאים של נתניהו והשרים (18.5 מיליון שקל), ותקציב אבטחת השרים (92 מיליון שקל).

שרים בלי תיק

תקציב פעולות הלשכות של השרים בלא תיק מסתכם ב-96.7 מיליון שקל. השר לענייני מיעוטים, אבישי ברוורמן, יקבל תקציב של 17.8 מיליון שקל, ולעומתו יקבל השר בני בגין 2.1 מיליון שקל - סכום נמוך יותר מתקציב האבטחה של השרים, שיסתכם בכ-3 מיליון שקל לשר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

סגני שרים

נוסף ל-29 השרים מכהנים תשעה סגני שרים בעלות שנתית של כ-19.9 מיליון שקל.

הכנסת

משרד האוצר הקצה לכנסת תקציב שנתי של 496.5 מיליון שקל. ואולם התקציב נקבע באופן בלעדי על ידי הוועדה לתקציב הכנסת, שלא תמיד מתחשבת בהצעת התקציב של משרד האוצר. תקציב השכר והתנאים של חברי הכנסת יגיע ל-113 מיליון שקל, ואילו תקציב גמלאות הח"כים יגיע לכ-62.9 מיליון שקל.

אהוד אולמרט

המדינה תשלם כ-3.5 מיליון שקל בשנה למימון לשכתו של ראש המממשלה לשעבר, המסובך בפרשיות שחיתות חמורות. אולמרט שוכר לשכה רחבת ידיים, שמשמשת אותו הן לצרכים ציבוריים והן לעסקיו הפרטיים, בבית הפלטינום בתל אביב. המדינה משתתפת במימון 140 מ"ר מלשכה זו. לנוחיותו, אולמרט גם זכאי למזכירות, נהג, מאבטחים ורכב.

משה קצב

ללשכת הנשיא לשעבר, שנגדו הוגש כתב אישום בגין שני מעשי אונס ועבירות מין נוספות, יוקצה סכום של כ-1.8 מיליון שקל, וקצב יכול להעסיק 3.5 משרות. ללשכת הנשיא לשעבר יצחק נבון, למשל, יוקצו רק 1.2 מיליון שקל. הנשיאים לשעבר ואלמנות הנשיאים זכאים ללשכה, עוזרים, נהג ורכב. תקציבם הוא חלק מתקציב משכן הנשיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully