וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר בתל אביב נחתם בעליות

ואדים סבידרסקי ויעל פטר

20.10.2010 / 16:46

יום המסחר בבורסת תל אביב ננעל בעליות שערים בהתאם למגמה החיובית בעולם. מדד ת"א 25 עלה ב-0.5%, ת"א 100 התחזק ב-0.4% ומדד מניות הנדל"ן זינק ב-1.3%

יום המסחר הרביעי של השבוע בבורסת תל אביב נחתם בעליות שערים, בהתאם למגמה באירופה ובוול סטריט. מדד ת"א 25 התחזק ב-0.5% ונסגר ברמה של 1256.7 נקודות, מדד ת"א 100 הוסיף 0.4% ונסגר ברמה של 1160.8 נקודות. מדד הבנקים נסגר ללא שינוי ומדד מניות הנדל"ן זינק ב-1.3%.

המסחר בוול סטריט מתנהל בעליות שערים בציפייה לפרסום ספר הבז' ועל רקע המשך שטף הדו"חות. דאו ג'ונס מתחזק ב-0.4% ל-11,019 נקודות, נאסד"ק עולה ב-0.4% ל-2,448 נקודות ו-S&P 500 מוסיף 0.4% ל-1,170 נקודות.

מניית גבעות חוזרת היום לכותרות ונסחרת במחזור מסחר השני בגודלו היום לאחר שהשותפות חיפושי נפט הציגה היום את הלו"ז לשנתיים הקרובות ל"שדה מגד 5". השותפות הגיעה לפגישה אצל הממונה על הנפט במשרד התשתיות השבוע ואישרה את הטיוטה. בדו"ח כותבת גבעות, כי המועד המשוער לתחילת הפקה מסחרית הוא בעוד שנה, בנובמבר 2011. המועד תלוי בהצלחה במבחני ההפקה, הקמת מתקן שיטפל בגז הכלוא עם הנפט וקבלת כל האישורים המתאימים.

בזירת המקרו האמריקאית, נתוני התחלות הבנייה שנרשמו היו טובים מהצפוי, כאשר הקצב המתואם שנתית של התחלות הבנייה עלה ל-610 אלף לעומת צפי האנליסטים לקצב שנתי של 580 אלף התחלות בחודש ספטמבר לעומת קריאה - קודמת של 598 אלף התחלות בקצב מתואם שנתית. מנכ"ל פרטנר הנכנס, יעקב גלברד, אישר אתמול לראשונה באופן רשמי כי החברה תסגור את פעילות הטלפוניה והאינטרנט שלה, ותעביר אותה לידי 012 סמייל - אותה רכשה בשבוע שעבר ב-1.5 מיליארד שקל. ההכרזה היא במידה מסוימת הודאה בכשלון מצד פרטנר, שכן, פעילות הטלפוניה הקווית הושקה בסוף 2008, ונכון לחציון הראשון של 2010 היא עדיין מביאה הפסדים ללא נתחי שוק משמעותיים.

אולטרה שייפ מרכזת עניין

מניית אולטרה שייפ, המפתחת טיפולים בתחום האסתטי לעיצוב הגוף, עשויה להמשיך ולרכז עניין על רקע קרבתו של המועד (תחילת נובמבר) בו צפוי מינהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) לענות לבקשה לאשר את מוצר החברה לשיווק בארה"ב. אתמול זינקה מניית החברה ב-9% עם מחזור מסחר גבוה ולאחר עלייה של 28% שלשום.

רשת האופנה גולף, חתמה על עסקה לפיה תרכוש את רשת חנויות הגלישה בלו-בירד מחברת מרוידקס של דוד עיני תמורת 12 מיליון שקל. השלמת העסקה צפויה בנובמבר-דצמבר, ותלוי בקבלת אישור הממונה על ההגבלים העסקיים, והעברת לפחות 75% מחנויות הרשת לגולף עד מועד ההשלמה.

נייס אקטימייז, המפתחת תוכנות ניהול סיכונים עבור תעשיית השירותים הפיננסיים, תטמיע באחת מחמש חברות האנרגיה הגדולות בעולם את הפתרון שלה לפיקוח על מסחר באנרגיה. שווי העסקה עומד על מספר מיליוני דולרים.

לאחר פגישה של כחמש שעות הגיעו אתמול הנהלת מכתשים אגן, יו"ר ההסתדרות עופר עיני ונציגי ועד העובדים לסיכום ביניים: הנהלת אי.די.בי תודיע על השעיית מכירת מכתשים אגן לחברת כמיצ'ינה הסינית ובמקביל ישהה ועד העובדים את הקמפיין המתוכנן נגד בעל השליטה בחברה, נוחי דנקנר למשך שבוע.

חברת הנדל"ן אזורים השקעות, שבשליטת שעיה בוימלגרין, העמידה למכירה, במסגרת מכרז לכל המרבה במחיר, ארבעה מגרשים המיועדים להקמה של 400 דירות בשכונת אגמים בנתניה, כך נודע ל-TheMarker. ככל הידוע, אזורים מבקשת על הקרקעות הללו כ-200 מיליון שקל, כלומר חצי מיליון שקל לכל דירה.

חברת הנדל"ן איירפורט סיטי מקבוצת חיים צוף וקובי מימון, מעוניינת לגייס 172.5 מיליון שקל באג"ח. איגרות החוב מסדרה ב' הן בעלות דירוג A+ "יציב" של מעלות. האגרות מוצעות בתשואה מינמלית של 3.1%, הצמודה למדד. ההנפקה תתבצע בצורת מכרז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully