וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן יורק מבהירה: עסקת פסגות מבוטלת

מיכאל רוכוורגר

21.10.2010 / 9:55

כל ההסכמים בין אייפקס לפסגות לא תקפים - כך הודיעה קרן יורק במכתב ששלחה לאייפקס. העסקה לרכישת בית ההשקעות הגדול בישראל הוערכה בכ-2 מיליארד שקל וכעת תעבור לזירה המשפטית

העסקה לרכישת בית ההשקעות הגדול בישראל, פסגות, על ידי קרן אייפקס מידי קרן יורק מתבטלת סופית. כעת העסקה עוברת לזירה המשפטית.

קרן יורק המיוצגת בישראל על ידי ג'רמי בלנק שלחה מכתב לאייפקס המנוהלת בישראל על ידי זהבית כהן, שבו היא טוענת כי כל ההסכמים שנחתמו בעבר בין הצדדים בטלים ולא תקפים, כך שהעסקה לא תצא לפועל.

בדצמבר 2009 סוכם כי אייפקס תרכוש את השליטה בפסגות (76%) תמורת כ-2.36 מיליארד שקל, לפי שווי של כ-3.1 מיליארד שקל.

לפני 8 ימים אייפקס ביקשה הארכה נוספת של 30 יום להשלמת העסקה שהוערכה ב-2 מיליארד שקל, לאחר הנחה שנדרשה בעקבות חקירת רשות ני"ע בבית ההשקעות. אייפקס נימקה את הבקשה בכך שברצונה לקבל אישור מהפרקליטות שלא יוגש כתב אישום נגד פסגות. אולם האישור הפורמלי לא הגיע, וביורק לא הסכימו להארכה נוספת.

אייפקס מיוצגת במגעים על ידי עוה"ד מיקי צלרמאיר וג'ף נדלר ממשרד צלרמאיר-פילוסוף-רוזובסקי-צפריר-טולדנו, ועל ידי עוה"ד אילנית לנדסמן-יוגב ואהוד סול ממשרד הרצוג-פוקס-נאמן; יורק מיוצגת במגעים על ידי עוה"ד דוד חודק וריק מן ממשרד גרוס, קלינהנדלר, חודק, הלוי, גרינברג ושות'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully