וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התיירים מעדיפים את עקבה בגלל המחיר

עירית רוזנבלום

21.10.2010 / 13:10

אזור אילת נהנה לאחרונה מעלייה בתיירות המזרח אירופית, אך הערים השכנות מירדן ומצרים מושכות את התיירים עם מחירים אטרקטיביים. "אם לא נוזיל מחירים - נפסיד את התיירות הרוסית"

מלונות אילת עלולים לאבד את שוק התיירות האירופי לטובת מלונות עקבה וטאבה, אם לא תחול הוזלת מחירים משמעותית - כך מזהיר אמנון בן דוד, מנכ"ל חברת אשת תיירות נכנסת.

לדבריו, לתיירים מרוסיה ומפולין מוצעים השנה מגוון נופשונים במחירים אטרקטיביים ביותר על ידי הערים השכנות לאילת. "אם לא נוזיל את המחירים באילת בחורף 2010-2011, אנו עלולים להפסיד את התיירים האלה", הוא אומר.

ביום ראשון החלה סדרת טיסות חדשה מרוסיה לאילת על ידי חברת התיירות הרוסית SOUTHREN CROSS. פעילותו של הקו החדש צפויה להניב ביקורים של כ-10,000 תיירים מרוסיה לאילת.

הקו החדש שיפעל עד סוף מאי 2011, בשיתוף חברות ישראייר ואשת טורס, המספקת את שירותי הקרקע, הוא פרי פעילות השיווק של לשכת משרד התיירות הישראלי ברוסיה ושל שתי החברות.

התחרות על הלב הרוסי

ההסכם שנחתם הוא יוצא דופן, משום שעד כה התקשרה חברת התעופה הרוסית עם סוכני נסיעות ביוון ובעקבה ומעתה תתחרה ישראל מול יעדים אלה על לב התייר הרוסי.

הסכם זה מיתווסף לשורת הסכמים שחתמה באחרונה אשת תיירות נכנסת עם סוכני נסיעות וחברות תעופה מהגדולות באירופה, ביניהן חברת התיירות הגדולה מפולין "ריינבו".

רוסיה נהפכה בשנים האחרונות למדינת המקור השנייה בגודלה לתיירות לישראל והיא גם מהמדינות בעלות הפוטנציאל המשמעותי ביותר לגידול בתיירות לישראל.

ב-2009 ביקרו בישראל 400 אלף תיירים מרוסיה, כשמתחילת השנה ועד סוף ספטמבר 2010 ביקרו בישראל יותר מ-378 אלף אלף תיירים מרוסיה, גידול של 45% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully