וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך מוכרים 2.5 חדרים בת"א ב-2.7 מיליון שקל

רז סמולסקי

22.10.2010 / 8:25

דירה בת 75 מ"ר שהוערכה על ידי שני משרדי תיווך בכ-2.4 מיליון שקל, נמכרה במחיר הגבוה בהרבה ממחיר השוק. הסיבה: לדירה מעלית, חניה, מחסן ושתי מרפסות במרכז תל אביב

לפעמים "שיטת מצליח" עובדת. דירת 2.5 חדרים ששטחה 75 מ"ר נמכרה ב-2.7 מיליון שקל - המחיר אותו ביקשה בעלת הדירה. לדעת המתווך עמירם בן עזרא שביצע את העסקה מדובר במחיר גבוה לכל הדעות - כ-36 אלף שקל למ"ר.

מדובר בדירה הממוקמת בקומה הרביעית בבניין, הנמצא בפינת הרחובות שינקין ואחד העם בתל אביב. יש בה חדר שינה וסלון מרווחים וחצי החדר הוא ממ"ד קטן ללא חלונות. הדירה כוללת מעלית, חניה, מחסן ושתי מרפסות - אחת קטנה בשטח של 4 מ"ר בחדר השינה, ומרפסת שנייה גדולה יותר בסלון, בשטח של 11 מ"ר.

"שני משרדי תיווך העריכו את הדירה ב-2.35-2.4 מיליון שקל, אבל אנחנו אוהבים אתגרים והאמנו שהיא יכולה להימכר במחיר גבוה יותר כי יש בה מאפיינים מאוד מבוקשים. עם המון מזל הגענו לקונה, שהיה הראשון שראה את הדירה והציע עבורה 2.6 מיליון שקל. בעלת הדירה סירבה, והוא המשיך לחפש דירה אחרת במשך כחודש", מספר בן עזרא. "אחרי חודש הוא הסכים לשלם את מלוא הסכום המבוקש - 2.7 מיליון שקל".

האם הלקח מן הסיפור הוא שלמוכרים כדאי למתוח את המחירים כלפי מעלה? "לא", משיב בן עזרא. "יש הבדל בין דירה סטנדרטית במרכז תל אביב לבין דירה שיש בה את כל האלמנטים שאנשים מחפשים: בניין חדש, מעלית, חניה תת-קרקעית ומרפסת שמש. בדירות שלא כוללות את כל המרכיבים לא ניתן לקבל מחירים כל כך גבוהים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully