וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף לשביתה בבינלאומי - הסניפים חוזרים לעבוד

חיים ביאור

26.10.2010 / 7:59

בתום מו"מ לילי סיכמו הנהלת הבנק הבינלאומי וועד העובדים על סיום השביתה בבנק. העובדים יקבלו בין השאר מענק בגובה חצי משכורת, ותגבור לכח העבודה

סיום השביתה בבנק הבינאלומי: העובדים יקבלו מענק בגובה חצי משכורת וההנהלה תקבל שקט תעשייתי עד 2011.

אמש (ב') הגיעה הנהלת הבנק, בראשות סמדר ברבר-צדיק, להסכם שכר עקרוני עם קבוצה אחרת בבינלאומי: המנהלים ומורשי החתימה, שהיו עד כה בסכסוך עבודה אתה.

המנהלים ומורשי החתימה השתתפו, יחד עם הפקידים, בשביתת 12 הימים שפרצה בבנק הבינלאומי ביולי השנה, אך בשביתה הנוכחית, שעליה הכריז ועד הפקידים ושפרצה ביום רביעי שעבר, הם נמנעו מליטול חלק.

אתמול הגיע ועד המנהלים ומורשי החתימה, בראשות יונה גולדשלגר, לסיכום עם ההנהלה שלפיו הם יקבלו בונוס שנתי בגובה ממוצע של חצי משכורת. עוד סוכם בין הצדדים כי המנהלים ומורשי החתימה יזכו לתגבור בכוח אדם. אלה מהם שלא ניצלו את מכסת ימי החופשה שהם זכאים לה יוכלו לנצלה עד סוף 2011 (במקום עד סוף השנה הנוכחית כמקובל בכל המשק). כמו כן, המנהלים ומורשי החתימה יוערכו לפי איכות ביצועי המחלקה שבה הם עובדים ולא לפי איכות הביצועים האישיים.

ההסכם עם ועד המנהלים ומורשי החתימה יובא הבוקר לאישור דירקטוריון הבנק הבינלאומי ובהמשך היום יובא לאישור המועצה של המנהלים ומורשי החתימה.

בבנק הבינלאומי מקווים כי ההסכם עם המנהלים ומורשי החתימה יביא לחתימה קרובה של הסכם עם ועד הפקידים, בראשות חנוך ליבנה. מקורות בבנק אמרו כי חלה התקדמות ניכרת במו"מ עם הוועד, שחודש אמש בתל אביב, בהשתתפות יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, עו"ד אבי ניסנקורן, וראש חטיבת עובדי הבנקים בהסתדרות, ציון שמע.

ועד הפקידים דורש, בין היתר, שמירה על ההצמדה בגובה הבונוס השנתי בין עובדי הבינלאומי לבין עובדי בנק לאומי ושינוי שיטת התגמול לעובדים המשווקים את מוצרי הבנק - בטענה כי השיטה הנוכחית פוגעת בכבודם של עובדי השיווק. דוברת הבנק סירבה להתייחס לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully