וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קידומת 055 חוזרת לסלולרים

אמיר טייג

26.10.2010 / 8:56

משרד התקשורת יקצה לארבעת מפעילי הסלולר הווירטואליים את הקידומת אחידה - 055. המפעילים יקבלו שתי קבוצות של 100 אלף מספרי טלפון, כשהספרה העוקבת אחריה תקבע בהגרלה בין המפעילים

משרד התקשורת יקצה למפעילים הווירטואליים את הקידומת 055 - כך נודע ל-TheMarker. המשרד מתכוון לקיים בתוך שבועיים הגרלה בין המפעילים שיקבלו עד אז רישיון ובה יוחלט איזה קבוצת מספרי טלפון יקבל כל מפעיל.

בשלב זה מתכוון המשרד להקצות לכל מפעיל שתי קבוצות מספרים של 100 אלף כל אחת. במשרד מעריכים כי מרבית הלקוחות שיעברו למפעילי הסלולר הווירטואליים ניידו את מספרם המקורי, על כן אין צורך להקצות לכל מפעיל כמות גדולה של מספרי טלפון. בהגרלה תוגרל הספרה העוקבת אחר הקידומת, כלומר הספרה הרביעית במספר הטלפון. לאחר שיוקצה מספר לכל מפעיל, תיתן לו האפשרות לבחור שתי ספרות עוקבות שיהיו הספרה החמישית במספר הטלפון. למשל, חברת וירטואלית אשר תזכה בספרה 9, ותבחר בספרות העוקבות 5 ו-6, תקבל הרשאה להקצות ללקוחותיה את המספרים שמתחילים ב-05595 ו-05596.

בשבועיים הקרובים צפוי המשרד להעניק עוד שלושה עד ארבעה רישיונות למפעילים וירטואליים. עד כה קיבלו ארבעה מפעילים רישיונות: 365 טלקום של המשביר לצרכן, פרי טלקום, רמי לוי ואיתוראן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully