וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטנר תקים רשת דור רביעי לסלולר

26.10.2010 / 11:30

חברת פרטנר הודיעה על השקעה של 100 מיליון דולר להקמת רשת הדור הרביעי לראשונה בארץ. אריקסון תהיה אמונה על פריסת הרשת, שתאפשר גלישה בקצב של 42 מגה ביט לשנייה

הדור הרביעי של רשתות הסלולר מגיע לישראל: חברת פרטנר הודיעה היום (ג') כי חתמה עם אריקסון על הסכם להקמת רשת דור רביעי בישראל. ההסכם כולל שדרוג, החלפה והרחבה של חלקים מסוימים של רשתות התקשורת הסלולרית והקווית הקיימות, ותחזוקתן. ההפעלה המסחרית של הרשת מותנית בהקצאת התדרים המתאימים על ידי משרד התקשורת.

לפי הודעת פרטנר, שווי העסקה נאמד בכ-100 מיליון דולר. פרטנר היא הראשונה מבין חברות הסלולר שמקימה רשת לדור רביעי בישראל.

יעקב גלברד, מנכ"ל פרטנר, ציין כי "הרשת החדשה עתידה למלא אחר הצרכים של לקוחות פרטנר ותביא להגדלה ושיפור מהותיים ברמת הביצועים בכל הנוגע לרשת התקשורת הסלולארית ורשת הטלפוניה הקווית שלה". עוד ציין גלברד כי תקופת ההסכם היא מיום חתימתו ועד לסוף 2014, כאשר החלפת מתגי החברה וציוד הרדיו עתידה להתבצע עד סוף שנת 2012.

שדרוג הרשת והרחבתה יאפשרו ללקוחות החברה ליהנות משירותי גלישה ו-Data בקצבים של 21 ו-42 מגה ביט לשנייה בדור 3, מיד עם זמינות הטכנולוגיה וציוד הקצה. כמו כן, מתכננת פרטנר פריסת רשת חדשה של UMTS900 אשר תשפר את חווית השירות של הלקוח הן ב-Voice והן ב-Data.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully