וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר בוול סטריט נחתם ביציבות

26.10.2010 / 22:37

בורסת ניו יורק ננעלה ביציבות לאחר שמדד אמון הצרכנים מחק את ירידות השערים במהלך המסחר. דאו ג'ונס נסגר ללא שינוי, נאסד"ק הוסיף 0.25% לערכו ו-S&P 500 נותר ללא שינוי

המסחר בוול סטריט הסתיים ביציבות לאחר שנפתח בירידות שערים על רקע אכזבה נוספת בשוק הדיור. מחירי הבתים ב-20 הערים הגדולות בארה"ב עלו בקצב איטי מהצפוי באוגוסט, מה שממחיש את ההשפעה של ביטול הטבות המס לרוכשי הבתים. במהלך המסחר, התפרסם מדד אמון הצרכנים בארה"ב - שהיה גבוה מהתחזית וגרם לשינוי מגמה, בעיקר בקרב מניות הטכנולוגיה.

מדד הדאו ג’ונס נסגר ללא שינוי ברמה של 11,169 נקודות, נאסד"ק הוסיף 0.25% ל-2,497 נקודות ו-S&P 500 נסגר ללא שינוי ב-1,185 נקודות. בשוק הסולידי, התשואה על אג"ח ממשלתי ל-10 שנים הסתכמה ב-2.64%.

בזירת המקרו האמריקאית, מדד ביטחון הצרכנים בארה"ב התאושש החודש משפל של 7 חודשים, ועלה בשיעור חד מהצפוי, אולם עדיין נחשב נמוך במונחים היסטוריים. מדד ביטחון הצרכנים עלה החודש לרמה של 50.2 נקודות לעומת רמה של 48.6 נקודות בספטמבר, מסרה היום חברת המחקר קונפרנס בורד. כלכלנים צפו עלייה מתונה יותר של המדד לרמה של 49.9 נקודות - לעומת מדד של 48.5 נקודות שעליו דווח במקור בחודש ספטמבר.

בנוסף התפרסם מדד מחירי הנדל"ן קייס שילר המסכם את השינויים החודשיים בערכם של נדל"ן למגורים ב-20 העיירות הגדולות בארה"ב. המדד עלה באוגוסט ב-1.7% לעומת החודש המקביל שנה קודם לכן - העלייה השנתית המתונה ביותר מאז פברואר. העלייה שנרשמה היתה אטית מתחזיות אנליסטים, אשר צפו כי מחירי הבתים יעלו ב-2.1% באוגוסט. לעומת יולי, נרשמה ירידה של 0.3%.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully