וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטריק דרהי משתלט על HOT

27.10.2010 / 11:02

איש העסקים פטריק דרהי רוכש ממניות HOT שבבעלות קבוצת פישמן וידיעות תקשורת. בעקבות הרכישה יהיה דרהי בעל השליטה ב-HOT עם החזקה של כמעט 66% מהחברה

לאחר משא ומתן של חודשים, הגיע פטריק דרהי לסיכום עם אליעזר פישמן ונוני מוזס לרכוש את עיקר חלקם בחברת הכבלים HOT. דרהי ירכוש מפישמן 6% ממניות HOT במחיר של 54.5 שקלים למניה. במקביל סיכמו דרהי ומוזס כי יעניקו זה לזה אופציה לרכישת 13.2% ממניות HOT לפי מחיר של 65 שקל למניה.

השניים סיכמו כי מתחילת יוני 2011 עד סוף יוני 2011 יוכלו כל אחד מהצדדים להחליט לממש אופציה זו, כלומר דרהי יוכל לרכוש ממוזס 13.2% ממניות HOT או מנגד מוזס יוכל לחייב את דרהי לרכוש ממנו מניות אלו לפי המחיר המוסכם. מניית HOT רושמת בשעה זו עלייה של 5.3% ונסחרת לפי שווי של 48.1 שקלים למניה.

אם אכן יושלמו שתי העסקות, מול פישמן ומול מוזס, יעלה דרהי את אחזקותיו ל-66% ממניות HOT, פישמן ירד ל-6.61% ומוזס יישאר עם 3.6%. אם אכן כל חלקיה של העסקה יצאו לפעול, ישלם דרהי לפישמן 250 מיליון שקל ולמוזס 650 מיליון שקל נוספים.

מאחר שהעסקות של דרהי מול מוזס ופישמן יגדילו את חלקו ב-HOT מעל רף ה-45%, הוא נדרש על פי חוק החברות לבצע הצעת רכש מהציבור או לקבל הקצאה פרטית של מניות מ-HOT. מההודעה של HOT לבורסה עולה כי דרהי פנה ל-HOT בנושא וביקש מהחברה כי תבצע עבורו הקצאה פרטית של 25 ממניות. אם הדבר לא יסתייע, יפנה דרהי לאלטרנטיבה השנייה ויבצע הצעת רכש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully