וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצאתי לחפש השראה - ורנו סניק לא עזרה במיוחד

יואב קווה

28.10.2010 / 11:28

הכל בסדר עם רנו סניק. כל כך בסדר עד שהשעמום משתלט עליך ואתה מחכה שייגמר הדלק, כדי שיקרה משהו מעניין ■ חוויית נהיגה? בסניק אפשר לדבר על חוויית נסיעה ■ המתלים מתפקדים 100%, בידוד הרעשים טוב, המזגן מקרר, מערכת השמע איכותית ויש גם מראה פנורמית קטנ



משעמם לי. אני נוהג ברנו סניק החדשה, והכביש ארוך ואפור ותיבת ההילוכים רציפה. אפילו פיהוק לא יוצא לי. מה לעשות? צפצוף שבוקע מלוח המחוונים הדיגיטלי של המכונית - דווקא לוח חמוד - מסדר לי את היום.



הסניק מדווחת: הדלק אוזל. נותרו לי 50 ק"מ לחיות. נכון שזה לא סאאב ולא סיינפלד, אבל אני מחליט שלא לסור לתחנת הדלק הקרובה, וזאת אף על פי שהמרחק ליעד שלי הוא יותר מ-50 ק"מ. למעשה, אין לי ברירה. למות משעמום נשמע לי הכי גרוע.



מרווחת במיוחד



אני לא אומר שהסניק החדשה היא מכונית רעה, להפך. רנו סניק החדשה היא מכונית טובה. היא מרווחת באופן בלתי רגיל, המושב האחורי מורכב משלושה מושבים נפרדים שמאפשרים להניח שלושה מושבי תינוק בו זמנית, או להושיב שלושה מבוגרים דשנים זה לצד זה, בלי חיכוכים מיותרים - ועדיין נשאר מאחור תא מטען בגודל מערת חסמב"ה.



מחירה של רנו סניק הוא 153 אלף שקל. מדובר בגרסה בת חמישה מקומות ישיבה. מחירה של גרנד סניק, עם שבעה מקומות ישיבה, הוא 159 אלף שקל.



רנו סניק משווקת בישראל עם מנוע בנזין 2.0 ליטרים ועם תיבת הילוכים רציפה (את גרסת ה-1.6 ליטרים הפסיקו לשווק כאן, ובצדק). לגבי התיבה הרציפה, שלקוחה מניסאן קשקאי, אומר שהיא נועדה לייעל ביצועים ולחסוך בדלק ובזיהום. התחושה שהיא נותנת עשויה להזכיר מצמד מחליק, למי שזוכר בכלל מה זה מצמד, אבל בסך הכל היא מתפקדת בסדר, ולא דורשת הסתגלות מי יודע מה ממושכת.



חוויית נהיגה? בסניק אפשר לדבר על חוויית נסיעה. המתלים מתפקדים 100%, בידוד הרעשים טוב, המזגן מקרר, מערכת השמע איכותית ויש גם מראה פנורמית קטנה, שמאפשרת להשגיח על התינוקות הרכים במושבי הבטיחות, או על המבוגרים הדשנים.







המכונית נתקעת ומתה



פתאום המחשב מפסיק לשחק אתי את המשחק ולא מדווח כמה ק"מ נותרו לי לחיות. במקום נתון מספרי חד משמעי, הוא מציג קווים ריקים. נראה שהוא מסרב לקחת אחריות על מה שיקרה. מלחיץ פחד אבל גם קוטל שעמום.



אז אני ממשיך קדימה, נצמד לנתיב הימני, ומחכה לסוף. נתקעתם פעם בלי דלק? קרה לי עם אופנוע ב.מ.וו בכביש מהיר בצרפת (לא נעים) ועם חיפושית ישנה פה בישראל (לא נורא). כמה שיעולים לחים, והמכונית נתקעת ומתה.



היה גדול?



כביש מספר 1 חולף לו ואני מצליח לדדות, כל הזמן בנתיב הימני (לאן נעלמו השוליים?), לדרום תל אביב. היעד הוא צפון העיר, אבל הגב התחתון כבר מכוסה בזיעה קרה. אני משתפן, נכנס לתחנת דלק וממלא ב-5 שקלים. המתדלק מגחך. זה יוצא 700 מ"ל בערך. ואני אומר - תנו לי להיתקע בסטייל. לא באמצע איילון, אלא 200 מטר לפני סוכנות רנו, רגע לפני שאני מחזיר להם את מכונית המבחן. ואז, כשישאלו אותי, כמו שתמיד שואלים, "איך היה?", אוכל לומר - "היה גדול".



בעד: יעילה, מרווחת, נעימה.



נגד: חסרת השראה.



שורה תחתונה: מותק, את רוצה שאוציא את הילדים מבית הספר?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully