וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: תדיראן טלקום פגעה בלקוחות נוטשים

28.10.2010 / 14:45

המשטרה פשטה על משרדי החברה, עצרה בכירים והחרימה ציוד מחשוב, בעקבות החשד כי יזמה לכאורה פריצות למרכזיות תקשורת אותן התקינה במטרה למנוע נטישה של לקוחות

חברת תדיראן טלקום שירותי תקשורת בישראל, עצרה בכירים בחברה והחרימה ציוד מחשוב. לפי הערכות בוצעה הפשיטה בעקבות חשדות כי החברה פרצה למרכזיות תקשורת אותן התקינה במטרה למנוע נטישה של לקוחות. החשדות עלו בעקבות תלונה של חברה הפועלת בתחום המרכזיות שזיהתה ניסיונות פריצה חוזרים למרכזיות קורל של תדיראן בקרב לקוחות שעבדו קודם לכן עם תדיראן תקשורת.

תגובת תדיראן טלקום שירותי תקשורת ישראל : "מדובר בחקירה אותה יזמו מתחרים עסקיים משיקולים זרים וחסרי כל בסיס עובדתי. החברה שיתפה, משתפת ותשתף פעולה עם המשטרה על-מנת להביא לבירור האמת במהירות הגדולה ביותר".

תדיראן טלקום שירותי תקשורת, המעסיקה כ-180 עובדים, היא ספין-אוף של חטיבת המכירות בחברת תדיראן. החברה הפכה עצמאית ב-2004 ומאז החליפה ידיים. בסוף 2008 רכש שלמה שמלצר את החברה מידי טיב טעם וחברת מן-קפיטל תמורת 50 מיליון שקל ומאז תדיראן טלקום שירותי תקשורת פועלת תחת אפקון תעשיות שבשליטת שמלצר.

מלבד מהפיכתה מחברת מכירות לחברת אינטגרציה, שמלצר השקיע בהשבחת מועצת מנהלי החברה. בדירקטוריון החדש חברים דני רוזן, ששימש כמנכ"ל משרד התקשורת, בני רוטבלט, לשעבר מנכ"ל טלדור תקשורת, מאיר שפרלינג, מנכ"ל ורינט ישראל ושרי ירוחם, מי שהיה מנכ"ל בזק קול. איציק קנטי משמש כיום כמנכ"ל החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully