וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיינו של אילן שילוח: הוא ניצל את כוחו והחתים אותי במרמה על מסמכים למכירת ביתי

נורית רוט

1.11.2010 / 20:21

"שילוח עשה שימוש ציני בקרבתו המשפחתית למבקשים, בכוחו הפיננסי ובאמון הרב שרחשו לו", נטען



רונן פרידמן, אחיינו של הפרסומאי אילן שילוח ורעייתו שרון פרידמן, הגישו היום לבית המשפט המחוזי מרכז, בקשה למתן צו מניעה זמני נגד אילן שילוח, ונגד חברת הפרסום מקאן אריקסון שימנע מהם לעשות שימוש במסמכים לצורך שעבוד בית מגוריהם לטובת שילוח וחברת מקאן. לטענת פרידמן ורעייתו, הם הוחתמו על המסמכים במרמה, על סמך הבטחות שווא.



לפי הבקשה, שהוגשה על ידי עו"ד רנה שבלת, ההבטחה היתה שביתם יועבר לנאמנות על שם אילן שילוח, והוא מתחייב לתמוך בחברה אשר בבעלות רונן פרידמן, בשם "ליתם הנדסה", כפי שעשה מאז מאי 2010. כמו כן, נטען כי פרידמן הוחתם על הסכם הלוואה פיקטיבי. ואולם, לטענת פרידמן, תוך 4 ימים לאחר השגת החתימה על המסמכים, בניגוד להבטחות, סגר אילן שילוח את החברה שבבעלות אחיינו.



לטענת פרידמן, שילוח אמר לו ולאשתו כי הוא צריך בטחונות נוספים לצורך הזרמת הון חוזר לחברה, ואולם "הדבר הוא פורמלי בלבד כיוון שעל פי תוכניתו העסקית לגבי החברה, לא יהיה צורך כלל בכספי דירת מגוריהם". עוד נטען כי נאמר להם כי הם חותמים על הסכמה למכירת ביתם לשילוח, בכפוף לכך שימשיך להיות שותף פעיל בחברה, כך שהבית יהיה בידיו בנאמנות כפיקדון עבורם. לא סוכם על הסכם הלוואה ולא על יצירת בטוחות או שעבודים על הנכס להבטחת החזר הלוואה", נטען בבקשה.



"שילוח עשה שימוש ציני בקרבתו המשפחתית למבקשים, בכוחו הפיננסי ובאמון הרב שרחשו לו ... התרמית לגבי ביתם הייתה מתוכננת מראש", נטען.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully