וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעזרת ורייזון וקומקאסט: קונטקסטרים גייסה 14 מיליון ד'

גיא גרימלנד

2.11.2010 / 7:04



>> חברת הסטארט-אפ הישראלית קונטקסטרים (contextream), המתמחה בטכנולוגיות רישות מדיה (media networking), השלימה בחודשים האחרונים סבב גיוס הון בהיקף של 14 מיליון דולר לפי שווי לא ידוע. הגיוס בוצע בהובלת שתי חברות ענק אמריקאיות שנכסנו כמשקיעות אסטרטגיות חדשות: חברת הכבלים קומקאסט וחברת התקשורת ורייזון.

עד כה גייסה החברה 29 מיליון דולר. בגיוס הנוכחי השתתפו גם המשקיעים הקיימים קרן ההון סיכון ג'מיני הישראלית והקרנות האמריקאיות בן-חמו גלובל ונצ'רס, נורווסט ונצ'ר פרטנרס וסופינובה. ב-2007 השלימה החברה סבב גיוס ראשון בהיקף של 9.6 מיליון דולר.



קונטקסטרים נוסדה ב-2006 על ידי שרון ברקאי, שהקים בעבר שתי חברות נוספות: שיר נטוורקס שנרכשה על ידי סיסקו ו-xeround systems. על מייסדי החברה נמנים נחמן שלף, לשעבר המייסד והמנכ"ל של nicecom וסגן נשיא בחברת com3, שמשמש בתפקיד יו"ר מועצת המנהלים של החברה, ואריק בן-חמו, יו"ר חברות פאלם ו-com3.



המערכת של קונטקסטרים מבצעת וירטואליזציה של אפליקציות הרצות ברשת התקשורת על ידי ניתוב מנויים לאפליקציה שרצה בצורה הטובה ביותר. הניתוב מתבצע על בסיס אלגוריתמים מתוחכמים. למשל, אם לקוח מעוניין לצפות בווידיאו לפי דרישה (vod) הוא ינותב לשרת האופטימלי שיאפשר לו לספק את התוכן. המערכת נבחנת כיום על ידי ארבעה מפעילי תקשורת מובילים בארה"ב. התקנות מסחריות של המערכת צפויות להתחיל במחצית הראשונה של 2011.



אבי חסון, דירקטור בחברה שימונה בקרוב לתפקיד המדען הראשי, אמר ל-themarker: "הגיוסים הם הבעת אמון בחברה ובטכנולוגיה שלה. בזכות ההשקעות קל יותר לזכות בשיתופי פעולה ובהזמנות מלקוחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully